Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Treningsprogram for normal gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

legger inn en post her jeg også...

jeg har planer om å trene 2-3 ganger i uka, starter fra neste uke(skal flytte 5 min unna trenings-studio).

Det er ingen trenere der, så jeg har ingen å spørre der...

edit:

noe tilskudd man bør ta for å få mer ut av treningen?

Endret av aklla
Lenke til kommentar
noe tilskudd man bør ta for å få mer ut av treningen?

7969249[/snapback]

Ikke foreløpig. Anbefaler deg at du leser gjennom stickyene her, for du har antakeligvis (jeg vet jo ikke, men tror det ganske sikkert) ganske mye å hente på å justere kostholdet. Proteintilskudd og kreatin og denslags kan du begynne å vurdere når du har fått orden på kostholdet og begynner å bli rutinert i treninga.

Det eneste jeg ville ha vurdert nå i starten, i tillegg til å legge om kostholdet delvis, er å kjøpe inn ei flaske tran (mye greiere med flytende enn piller) og muligens en boks multivitaminer.

Lenke til kommentar

tar ca daglig tran(piller), omega3 og diverse vitaminer.

enkelte dager også ginseng

jeg har sikkert MYE å hente fra kosthold ja, grunnet mye overtid(ang trening, tar jeg det etter overtid) blir det gjerne hurtig-mat, en del av grunnen er også at jeg bor alene, og det er ikke lett å kjøpe 1 middag som er sunn, og som kan faktisk kan spises på 1 dag, og at jeg slipper å spise den over 3 dager...

men får vel sette i gang med å lese sticky, er lenge til jeg er ferdig med å jobbe, så da har jeg noe å gjøre :)

(jobber overtid ja)

edit;

er dette noe å satse på for å gå ned i vekt?

TABELL 1

Minutter 1-4

Oppvarming:50 prosent av maks fulgt av:

Minutt 5-9

Spurt i 20 sekunder

Hvil i 10 sekunder

Spurt i 20 sekunder

Hvil i 10 sekunder

Minutter 9-12

Nedtrapping 50 % av maks

det heter forresten Gerilja Kardio(som nevnt under)

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Og det er ikke lett å kjøpe 1 middag som er sunn, og som kan faktisk kan spises på 1 dag, og at jeg slipper å spise den over 3 dager...

7969429[/snapback]

Joda. Kjøper du kyllingfileter så kan du strimle opp litt kylling og steke det (spis med ris, med salat, hva nå enn du foretrekker), så kan du utsette det neste kyllingmåltidet en stund. Laksefileter kan kjøpes i pakker så du klipper av x antall 100g-fileter som du tar opp, så kan resten ligge i fryseren. osv. osv. Det er bare å bruke fantasien litt.

edit;

er dette noe å satse på for å gå ned i vekt?

7969429[/snapback]

Dersom du holder det ut er det et veldig effektivt program for å få igang fettforbrenninga. Men også nedgang i fettprosent er avhengig av kostholdet. Spis nok sunt fett, hold igjen på karbohydratene (og sørg for å spise trege karbohydrater, ikke sukkerkliss) og trapp opp proteininntaket. Så kommer det aspektet med at du ikke må spise stort mer enn du forbrenner.
Lenke til kommentar

sånn jeg spiser nå går jeg verken opp eller ned, men jeg skal starte å spise sunnere, så slik det er nå spiser jeg ca det jeg forbrenner.

men for å få i meg nok proteiner burde jeg vel ta tilskudd?

btw, nå vet jeg hva jeg skal ha til middag i morgen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...