kake111 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei! Har lyst på et variert og bra treningsprogram, har trent før men eg har ikke hatt noe å gå etter, så no trener eg ikke så mye som før... Det er bare for å holde meg i god form. Lenke til kommentar
olestav Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Gå til treningsstudioet du vil begynne på og spør dem om å lage et program, for di kan se på kroppen din og vet bedre ka du bør trena, og kossen uten å ødelegga deg.. Endret 18. februar 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvor ofte trener du da? Husk å få med baseøvelser i programmet, det er viktig enten man trener for å holde seg i form, eller for å bygge en bedre form. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 har blitt litt lenge siden sist nå:s Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kom igang med treninga igjen og finn ut hvor ofte du har lyst/tid til å trene da. Ønsker du et fullkroppsprogram eller en splitt? Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 skal begynne å trene i dag har eg bestemt meg for! ønsker en finere overkropp har begynt å fått litt mage så den må vekk, litt sterkere kunne eg godt tenkt meg å vært Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) legger inn en post her jeg også... jeg har planer om å trene 2-3 ganger i uka, starter fra neste uke(skal flytte 5 min unna trenings-studio). Det er ingen trenere der, så jeg har ingen å spørre der... edit: noe tilskudd man bør ta for å få mer ut av treningen? Endret 18. februar 2007 av aklla Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 noe tilskudd man bør ta for å få mer ut av treningen? 7969249[/snapback] Ikke foreløpig. Anbefaler deg at du leser gjennom stickyene her, for du har antakeligvis (jeg vet jo ikke, men tror det ganske sikkert) ganske mye å hente på å justere kostholdet. Proteintilskudd og kreatin og denslags kan du begynne å vurdere når du har fått orden på kostholdet og begynner å bli rutinert i treninga. Det eneste jeg ville ha vurdert nå i starten, i tillegg til å legge om kostholdet delvis, er å kjøpe inn ei flaske tran (mye greiere med flytende enn piller) og muligens en boks multivitaminer. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) tar ca daglig tran(piller), omega3 og diverse vitaminer. enkelte dager også ginseng jeg har sikkert MYE å hente fra kosthold ja, grunnet mye overtid(ang trening, tar jeg det etter overtid) blir det gjerne hurtig-mat, en del av grunnen er også at jeg bor alene, og det er ikke lett å kjøpe 1 middag som er sunn, og som kan faktisk kan spises på 1 dag, og at jeg slipper å spise den over 3 dager... men får vel sette i gang med å lese sticky, er lenge til jeg er ferdig med å jobbe, så da har jeg noe å gjøre (jobber overtid ja) edit; er dette noe å satse på for å gå ned i vekt? TABELL 1Minutter 1-4 Oppvarming:50 prosent av maks fulgt av: Minutt 5-9 Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Spurt i 20 sekunder Hvil i 10 sekunder Minutter 9-12 Nedtrapping 50 % av maks det heter forresten Gerilja Kardio(som nevnt under) Endret 18. februar 2007 av aklla Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Etter å ha lest litt her inne så har eg bestemt meg for å prøve på Gerilja kardio, må få vekk det fettet eg har rundt magen.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Og det er ikke lett å kjøpe 1 middag som er sunn, og som kan faktisk kan spises på 1 dag, og at jeg slipper å spise den over 3 dager...7969429[/snapback] Joda. Kjøper du kyllingfileter så kan du strimle opp litt kylling og steke det (spis med ris, med salat, hva nå enn du foretrekker), så kan du utsette det neste kyllingmåltidet en stund. Laksefileter kan kjøpes i pakker så du klipper av x antall 100g-fileter som du tar opp, så kan resten ligge i fryseren. osv. osv. Det er bare å bruke fantasien litt. edit;er dette noe å satse på for å gå ned i vekt? 7969429[/snapback] Dersom du holder det ut er det et veldig effektivt program for å få igang fettforbrenninga. Men også nedgang i fettprosent er avhengig av kostholdet. Spis nok sunt fett, hold igjen på karbohydratene (og sørg for å spise trege karbohydrater, ikke sukkerkliss) og trapp opp proteininntaket. Så kommer det aspektet med at du ikke må spise stort mer enn du forbrenner. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 sånn jeg spiser nå går jeg verken opp eller ned, men jeg skal starte å spise sunnere, så slik det er nå spiser jeg ca det jeg forbrenner. men for å få i meg nok proteiner burde jeg vel ta tilskudd? btw, nå vet jeg hva jeg skal ha til middag i morgen Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 men for å få i meg nok proteiner burde jeg vel ta tilskudd? 7969621[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 men for å få i meg nok proteiner burde jeg vel ta tilskudd? 7969621[/snapback] Det spørs om du klarer å spise nok proteinholdig mat ellers, det. Naturlig er alltid best. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 men for å få i meg nok proteiner burde jeg vel ta tilskudd? 7969621[/snapback] Det spørs om du klarer å spise nok proteinholdig mat ellers, det. Naturlig er alltid best. 7969796[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvorfor? 8080349[/snapback] Fordi man i sunn mat får i seg mange flere forskjellige næringsstoffer enn man gjør gjennom en shake med protein-isolat/konsentrat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå