Wipeout Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 På Finn.no fant jeg i dag et fantastisk tilbud på en ADSL splitter. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...Np542755&pos=28 Noen fler enn meg som vil gå for dette tilbudet? Lenke til kommentar
sabohn Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Fyren må jo være genial hvis han i det heletatt får noen som er interresert.... Jeg kan opplyse om at hvis det er noen som vil KJØPE splitter så har jeg 10 stk. liggende som jeg gjerne vil ha firehundr.... eh... jeg jeg mener 6,50pr. stk for :!: Lenke til kommentar
Løve Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Dette selger nok bare til folk som tar det for å ha funksjonaliteten til en ruter/switch. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hva koster en splitter vanligvis? Cirka 100 kroner? Har da sett mye verre eksempler på overprising enn dette... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Hva koster en splitter vanligvis? Cirka 100 kroner? Har da sett mye verre eksempler på overprising enn dette... 7966316[/snapback] En splitter FÅR man gratis hvis man ringer sin ISP og sier den gamle er ødelagt. Som sabohn skriver: 6,50 pr. stk :!: Edit: Ser at mannen har redigert annonsen sin på finn.no nå. Nå har han satt ned prisen til 150,- mao. så har hal halvert prisen på splitterene sine. Kjempetilbud, før 300,- nå kun 150,- løp og kjøp! Endret 17. februar 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 En splitter FÅR man gratis hvis man ringer sin ISP og sier den gamle er ødelagt.Joda, man kan få mye hvis man ljuger (eller er kunde hos en ISP som gir med nødvendig utstyr og support på kjøpet), men prisen er ikke så sinnsyk hvis man sammenlikner med hva man må gi en butikk... Men hvis han prøvde seg på 300, så er det jo sprøtt Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) I alle utstyrspakkene jeg har fått fra leverandører opp i gjennom årene så har splitter alltid fulgt med. (Får jo nytt modem hver gang jeg har byttet ISP.) Han redigerte annonsen sin etter at jeg sendte han en mail Tidligere i dag skulle han faktisk ha latterlige 300,- for den. Edit: NetShop selger splittere, riktignok Zyxel da til 75,- Endret 17. februar 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hvorfor er det i det hele tatt noen som selger splittere hvis man bare kan "få"? Hva man får med på kjøpet av en ISP, spiller ingen rolle - det er butikkprisen som gjelder. Jeg sier på ingen måte at Finn-annonsen var billig, men sammenliknet med butikkpris, så har vi alle sett MYE verre enn dette. Jeg sammenliknet forresten med Komplett (110 kroner)... Og ja, 300 kroner ville vært helt sykt Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Hvorfor er det i det hele tatt noen som selger splittere hvis man bare kan "få"? Hva man får med på kjøpet av en ISP, spiller ingen rolle - det er butikkprisen som gjelder. Jeg sier på ingen måte at Finn-annonsen var billig, men sammenliknet med butikkpris, så har vi alle sett MYE verre enn dette. Jeg sammenliknet forresten med Komplett (110 kroner)... Og ja, 300 kroner ville vært helt sykt 7967526[/snapback] Grunnen til at folk selger de, er fordi de de utnytter seg av folks uvitenhet. Jeg og mange andre vet at man kan få en ny hos sin ISP, men se f.eks. på QXL. Hvor mye er det som ligger der ute til blodpriser? Og folk med lite datakunnskaper kjøper disse tingene og blir etter min mening regelrett lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå