Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dlink ruter med 3com usb mottaker - ustabilt?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg et nytt grafikk kort siden det forrige var onboard drit, jeg hadde et pci trådløst nettverskkort stående i før jeg byttet grafikk kort, men fikk vanvittig mye støy etter jeg byttet grafikk kort.

Så jeg fikk låne et 3com usb trådløst nettvers"kort", men det er jo laaangt i fra like stabilt som med pci kortet (som var fra belkin btw), nå er det rett som det er at nettet hopper ut. Med pci kortet tror jeg ikke jeg har opplevd dette en eneste gang.

Jeg har oppgradert driveren, og det er ikke flere trådløse nett rundt her som forstyrrer på noen måte.

Noen gode tips til meg? Prøve å få lånt meg andre nettverkskort, usb eller pci?

Pci er vel sikkert ikke no særlig, regner med at det er pga vifta på grafikk kortet at det ble mye støy med pci kortet tidligere så usb er vel tingen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Last ned nyeste driver til nettverks kort og nyeste firmware til router.

Ellers er det ikke alltid at ting går smerte fritt i lag.

7966372[/snapback]

Jeg har prøvd å laste ned nyeste driver til nettverkskortet,men ikke firmware til ruteren, kanskje jeg skal prøve det.

Hvis ikke det er tingen låner jeg meg nok noen andre nettverkskort og sjekker....

Lenke til kommentar

Jeg har også 3Com usb "nettverkskort". Dessverre.

Det er skikkelig elendige greier.

Ustabilt. Kobler av til stadighet.

Rett og slett skikkelig dårliger greier.

Nei, bruk noen hundrelapper ekstra og kjøp noe annet enn 3Com.

Tror jeg blir nødt til det...

Forøvrig, dersom du har flere ledige pci-slot'er kan du kanskje prøve å flytte nettverkskortet lengst mulig unna grafikkortet? Kanskje det hjelper?

Lenke til kommentar
Jeg har også 3Com usb "nettverkskort". Dessverre.

Det er skikkelig elendige greier.

Ustabilt. Kobler av til stadighet.

Rett og slett skikkelig dårliger greier.

Nei, bruk noen hundrelapper ekstra og kjøp noe annet enn 3Com.

Tror jeg blir nødt til det...

Forøvrig, dersom du har flere ledige pci-slot'er kan du kanskje prøve å flytte nettverkskortet lengst mulig unna grafikkortet? Kanskje det hjelper?

7975160[/snapback]

Jeg får låne meg et annet kort, som ikke er 3com og se om det hjelper. Jeg har ikke flere pci porter heller så jeg får ikke flyttet de noe lenger unna desverre.

Jeg har prøvd å flytte om på grafikk kort,nettverkskort og lydkort på alle mulige plasser, men ingenting hjalp.

Så jeg får låne en annen usb klump! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...