Vizio Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei Nå har jeg endelig fått liv i Ipaq'en min etter et laaangt opphold Jeg trenger å finne ut av MAC adressen den har for å slippe den inn på hjemmenettverket her. Har noen noe forslag til hvor jeg finner dette? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kjører den Windows CE (CE/Mobile/etc) ? Da kan du bruke vxUtil (Personal) til å lese det ut. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei Nå har jeg endelig fått liv i Ipaq'en min etter et laaangt opphold Jeg trenger å finne ut av MAC adressen den har for å slippe den inn på hjemmenettverket her. Har noen noe forslag til hvor jeg finner dette? 7963344[/snapback] Lenge siden jeg satte min fot i en IPAQ, men prøv Start->Innstillinger->Tilkoblinger->Wifi (Wlan)->Avansert Kan godt hende HP har sine spesielle software løsninger du kan finne det i... Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg gikk på settings - asset viewer der fant jeg den Takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå