endrebjo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg drev og utforsket litt disk-instillingene mine, og så plutselig en knapp kalt 'Speed test...'. Jeg måtte selvfølgelig prøve den, og til min overraskelse kom det opp en boks med fine grafer og greie resultater. Er dette en test som er standard i Windows (Win2000), eller kan f.eks PC Wizard eller Everest ha "hacket" seg inn og lagt inn den funksjonen/knappen? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det kan jo være en funksjon i driveren da...som du har installert....samme type meny som du får opp på f.eks Nvidia skjermdrivere. De menyene og mulighetene der er jo ikke Windows sine, men driveren sine...regner med det er det samme her. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Den testen er ikke standard i Windows nei, det er nVidia som har implantert testen =) Har samme testen her når jeg har installert driverene fra nVidia. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Ok. Så det er altså driverene som lager (deler av) de innstillingsviduene. Kjekt å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå