Formica Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Skal kjøpe meg ny prossesor og fikk anbefalt at jeg måtte kjøpe en p4 med sSpec Number: SL6DV? Så derfor er mitt spørsmål, hva er dette? Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Steppingen er måten strømmen blir sendt rundt i prosessoren på (tror jeg da) Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Stepping på en prosessor forteller hvilken versjon prosessoren har. Når da en prosessorprodusent lanserer en prosessor, kommer den med en stepping/versjon og denne går stabilt opp til et gitt antall Mhz. Så gjør ingeniørene noe små endringer i designet, kanskje bytter litt på materialer osv osv og dermed kan antallet Mhz skrues opp enda litt til. Dette kan sammenlignes litt med årsmodell på biler; 2002-utgaven er gjerne litt bedre enn 2001-utgaven... osv osv Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 trodde det var at man hoppet og spratt rundt på scenen med spesialsko og lagde teite lyder jeg :razz: (måtte bare....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå