DirtyBit Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Hei, jeg har et lite problem, når jeg sitter i ventrilo og Teamspeak og hører på musikk å prøver å snakke så hører de både meg og musikken jeg høre på og jeg lure på om det er noen måte å slå av dette? (jeg hører altså på musikk fra i høretelefoner) jeg har prøvd alt som er tror jeg, satt ned "what u hear" i lyd instillinger uten noe hjelp.. noen som har peiling på hvordan jeg får vekk dette? takk Endret 17. februar 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 *mute mikrofonen under playback (dobbel-klikk volum ikonet -options-properties) *velg mikrofon som kilde under recording (dobbel-klikk volum ikonet -options-properties) - IKKE bruk "what you hear" som kilde Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei, Jeg hadde noe ekko og skurr når jeg hadde på mic boost under live games. -Thelle- Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 *mute mikrofonen under playback (dobbel-klikk volum ikonet -options-properties)*velg mikrofon som kilde under recording (dobbel-klikk volum ikonet -options-properties) - IKKE bruk "what you hear" som kilde 7963273[/snapback] funker ikke, det har jeg prøvd Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Les det nøyaktig, og prøv igjen. Utifra forklaringen din er jeg temmelig sikker på at du nå har "what you hear" eller "wave" som kilde under recording - noe som vil føre til problemet du beskriver. Lykke til. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 som sagt, jeg har prøvd det Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) jeg har samma probleme i skype med det innebygte kortet mitt soundmax hd, virka helt fint til jeg kobla pcn opp etter lan i helga LØST:skjifta drivere og ble kvitt problemt Endret 21. februar 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 jeg har samma probleme i skype med det innebygte kortet mitt soundmax hd, virka helt fint til jeg kobla pcn opp etter lan i helga LØST:skjifta drivere og ble kvitt problemt 7980895[/snapback] Har prøvd å avinstallert driveren og startet på nytt igjen. og nå hører ingen meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå