Megnus Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg har fått sånn meny før, hvist jeg har kverka pc under windows oppstart.. men hvordan kommer man inn på den menyen med sikkermodus og det - uten å kverde den? Lenke til kommentar
fredrija Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg har fått sånn meny før, hvist jeg har kverka pc under windows oppstart.. men hvordan kommer man inn på den menyen med sikkermodus og det - uten å kverde den? 7963070[/snapback] tror du må trykke på F8 i oppstarten en eller annen gang. men om dette varierer fra pc til pc vet jeg ikke. prøv deg frem med alle F-tastene er sikkert en av de Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hvis det ikke funker å hamre på tastaturet under oppstart kan du når du er inne i Windows trykke windowstast+R, skrive "msconfig" og hake av for /SAFEBOOT under fane 4 fra venstre. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 takk for svar Fikk det til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå