Gå til innhold

filene mine vises ikke, med de tar opp plass på HD

Anbefalte innlegg

har nettopp fått inn en ekstra harddisk i maskinen min, på den gamle har jeg windows XP home SP2, så jeg fant ut at jeg ville installere vista på den nye, dette gjorde jeg. MEN mens jeg var i XP så skulle jeg kopiere noen ting over på den nye hardisken, dette gikk fint. jeg restartet maskinen, valge å gå inn i vista. då kom det frem noe sånn derre diskkontroll greier, (husker ikke helt ka det heter), men iallfall så så det ut som at vista måtte fikse noe sager, jeg kom etter det fint inn i vista business og alt jeg hadde kopier over på den nye disken, mens jeg var i XP lå fortsatt fint på den nye disken. etter en stund restartet jeg igjen får så å gå inn i windows xp, da måtte maskinen igjen gjøre en eller annen diskkontroll(det med blå skejrm i bakgrunnen). når jeg nå kom inn i windows XP og skulle ha noen av de filene som jeg lagret på den nye disken hvor vista ligger så er de ikke der jeg har søkt og søkt å søkt..... på egenskapene til disken så står det at det er 278GB ledig av totalt 372GB så filene ligger der ett sted, men skulle tro mappen var blitt super skjult på en eller annen måte. i totalt frustrasjon restartet jeg da maskinen og startet vista igjen, heller ikke der var mappen med alle filene til å finne og samme som i vista så vises det at det er 278GB ledig av totalt 372GB. har noen en anelse om hvordan jeg finner disse filene igjen?? windoows har vel ikke slettet de i sin diskkontroll-sjekk ved oppstart for da ville det vel vist at det var mye mye mer ledig plass på harddisken. det eneste som er på den disken utenom filene som er forsvunnet er kun windows vista bussiness HJEEEELP meg

hilsen en veldig frustrert meg :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...