Splitter Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det ser ut til at raptordisken min synger på siste verset. Trenger derfor en ny rask og billig systemdisk som ikke trenger å være særlig stor. Ønsker IKKE å kjøpe en ny Raptor da jeg synes de er alt for dyre. PS. Disken må være veldig stillegående! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Samsung og Seagate er jo de merkene som er kjent for å være mest stille gående. Jeg har selv nettopp bestilt 2x Seagate 80GB som jeg skal sette i RAID1 (tror jeg, speilig..?) Forventer dem neste uke =) Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg har både en Seagate Barracuda 7200.10 320 GB SATA og en Samsung SpinPoint P120 250 GB S-ATA. Nå får du Seagate-disken til kr. 513,- (hos GigaShopS) og det må sies å være et veldig godt kjøp. På Samsung-disken er jeg plaget med vibrasjonsstøy, noe det ikke finnes den minste antydning til på disken fra Seagate. Min anbefaling er helt klart Seagate. Geir A. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg har både en Seagate Barracuda 7200.10 320 GB SATA og en Samsung SpinPoint P120 250 GB S-ATA. Nå får du Seagate-disken til kr. 513,- (hos GigaShopS) og det må sies å være et veldig godt kjøp. På Samsung-disken er jeg plaget med vibrasjonsstøy, noe det ikke finnes den minste antydning til på disken fra Seagate. Min anbefaling er helt klart Seagate. Geir A. 7963740[/snapback] Tenkte egentlig å kjøpe en litt mindre harddisk, men den Segate disken var så billig at jeg tror jeg går for den. Mange takk! Lenke til kommentar
etjazz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Jeg bestilte ett par av disse diskene, men gigashops skylder på leverandøren og sier det var feil pris i listen og at de derfor ikke kan levere ordren. Synd ... Endret 19. februar 2007 av etjazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå