fullifaencom Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hurra, betalingen er trekt på kontoen min for nesten 2 uker siden, og enda har står ordren i "processing". Varen hadde de på lager sa de... ÆSJ! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hva forventet du egentlig fra folkene bak Multimedia Import? Så den sikre betalingsmåten var likevel kun sikker for forhandleren og ikke for kunden. Ikke si at jeg ikke sa det... Robert- Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 jeg sa det også, men etter at flere her sa at de hadde fått varene, så bestemte jeg meg för å prøve.. MEN`: Aldri igjen. De er helt sikkert forsatt svindlere.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Jaja dette lover ikke godt. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 20:31, skrev fullifaencom:jeg sa det også, men etter at flere her sa at de hadde fått varene, så bestemte jeg meg för å prøve..MEN`: Aldri igjen. De er helt sikkert forsatt svindlere.... Saksøk dem da vel! Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Selv om at yeees.com nekter at de har noe å gjøre med Stefan Hilt, eller Multi Media Import å gjøre, så er nok dette bare sprøyt. Same shit - New Wrapping Lenke til kommentar
tmx Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 gikk inn på siden deres og trykte på "playstation2": Illegal division by zero at /home/users/multim/www.yeees.com/cgi-bin/catalogue.pl line 567. users/multim? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Det er de samme folkene som er bak begge butikkene. Det har vært flere lange tråder om dette på forumet. Bare søk etter yeees. Men husk at også når de kalte butikken Multimedia Import var det mange som faktisk fikk det de bestilte uten noen problemer. Så om noen får en pakke fra yeees betyr det ikke at de er pålitelige likevel... Jeg fant blandt annet http://www.yeees.com/test/ som flere la ut bilde av før de fjernet siden... http://home.no/jacuzzi/lureri1.jpg Robert- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå