Maggi19 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Idag når jeg skulle skru på datan min så skrudde den seg med en gang av når Windows loader. Det kommer opp en Melding i En Blåd Rute som går vekk på 1sek. Jeg har prøvd å ta ut ting.. Sjekka at alt er i orden og sitter godt på plass .. STøvsugd osv. Men ingen ting Hjelper Nogen som har forslag til hva det kan vær+ Er Glad For alle Svar Lenke til kommentar
Hansey Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Idag når jeg skulle skru på datan min så skrudde den seg med en gang av når Windows loader. Det kommer opp en Melding i En Blåd Rute som går vekk på 1sek.Jeg har prøvd å ta ut ting.. Sjekka at alt er i orden og sitter godt på plass .. STøvsugd osv. Men ingen ting Hjelper Nogen som har forslag til hva det kan vær+ Er Glad For alle Svar 7962788[/snapback] Støvsuge pcn er ikke det lureste du kunne gjøre, men får håpe du ikke skadet noe. Men dette høres ut som windows har blitt ødelagt og at du "bare" trenger å formatere og installere windows på nytt. Endret 17. februar 2007 av Hansey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå