olemkj Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 har fått internet explorer 7.0 men når jeg åpner det, kommer det opp at: dette webområdet kan ikke vises., uansett hvilken adresser jeg skriver inn. msn og andre programmer fungere fint, så internettilkoblingen er i orden. Ser det er noen som har spurt om det samme men ikke fått svar... Noen som vet?? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg vil ikke i noe tilfelle anbefale internett explorer... Bytt heller til Firefox eller Opera. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jepp, bytt til Firefox, IE kan du kvitte deg med først som sist! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg vil ikke i noe tilfelle anbefale internett explorer... Bytt heller til Firefox eller Opera. 7963012[/snapback] Og hvordan løser det hans problem med at han ikke kommer på nett med Internet Explorer? Hva hvis vedkommende vil bruke IE da, og ikke Opera eller Firefox. Begynner å bli så grundig lei av slike svar når det gjelder spørsmål og problemer med IE. Beklager for off topic i denne tråden. men måtte bare få det ut! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Var bare et råd, hva som er galt med IE vet jeg ikke. Kansje brannmur... Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei, Jeg fikk samme problemet da jeg lastet ned ie 7.0. Jeg lastet det ned på nytt og tok en oppgradering med en eneste gang (ligger en ute på win update) og da fungerte det knirkefritt. Det er NOEN som foretrekker IE uansett hvor usikkert eller "elendig" det er. Ikke alle ønsker å bruke tungvidte løsinger som firefox osv. Ja, for noen er det faktisk vanskeligere. (PS. Jeg måtte også bare få det ut) -Thelle- Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Å bruke IE skaper bare problemer for alle og enhver. BASTA Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg bruker IE 6 på 5 forskjellige pc`r.. Og kom ikke her og si at det er noe dritt.. Den funker akurat som den skall på alle 5 pc`r. Det kan være MANGE andre grunner til at han ikke kommer på nett.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Å bruke IE skaper bare problemer for alle og enhver. BASTA 7964129[/snapback] For å være litt off topic igjen...IE har ennå ikke skapt problemer for meg. Synes forresten dette var utrolig unødvendig kommentar da du umulig kan uttale deg om alle og enhver. At du har hatt problemer med IE eller om du bare har bestemt deg for at du skal hate IE så får det stå for din regning. Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg har valgt å ta det standpunktet til IE fordi Microsoft ikke har kommet med en ordentlig oppdatering på alt.. ALT for lenge.. Ikke før nå i nyere tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå