buzo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg har fått problemer med noe spyware. Det er noe som heter TrustIn. Har prøvd det meste for å bli kvitt det, men det viser seg å være vanskelig. Norton oppdager det f.eks. ikke. Men i den forbindelse har jeg funnet ut at jeg må slette en fil som heter mscoriezb.dll. Men problemet er at jeg får beskjed om at 'mappetilgang avslått' når jeg prøver å slette den. Men jeg er jo administrator, og eneste bruker av maskinen, så dette skjønner jeg ikke. Hvordan kan jeg få til å slette denne filen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har fått problemer med noe spyware. Det er noe som heter TrustIn. Har prøvd det meste for å bli kvitt det, men det viser seg å være vanskelig. Norton oppdager det f.eks. ikke.Men i den forbindelse har jeg funnet ut at jeg må slette en fil som heter mscoriezb.dll. Men problemet er at jeg får beskjed om at 'mappetilgang avslått' når jeg prøver å slette den. Men jeg er jo administrator, og eneste bruker av maskinen, så dette skjønner jeg ikke. Hvordan kan jeg få til å slette denne filen? 7962733[/snapback] Nesten samme problem her. Det står at jeg trenger tillatelse for å slette denne filen og jeg er administartor og eneste bruker av PC-en... Lenke til kommentar
LKL Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg har fått problemer med noe spyware. Det er noe som heter TrustIn. Har prøvd det meste for å bli kvitt det, men det viser seg å være vanskelig. Norton oppdager det f.eks. ikke.Men i den forbindelse har jeg funnet ut at jeg må slette en fil som heter mscoriezb.dll. Men problemet er at jeg får beskjed om at 'mappetilgang avslått' når jeg prøver å slette den. Men jeg er jo administrator, og eneste bruker av maskinen, så dette skjønner jeg ikke. Hvordan kan jeg få til å slette denne filen? 7962733[/snapback] Prøv å ta eierskap over filen, etter det skal du nok få slettet den. Les artikkelen her om hvordan du gjør det.. http://www.vistax64.com/tutorials/67717-ta...rship-file.html Eller du kan installere programmet FileASSASSIN som sletter det meste du måtte ønske.. Programmet er gratis å kan lastes ned her http://www.snapfiles.com/get/fileassassin.html Lykke Til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå