buzo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg har fått problemer med noe spyware. Det er noe som heter TrustIn. Har prøvd det meste for å bli kvitt det, men det viser seg å være vanskelig. Norton oppdager det f.eks. ikke. Men i den forbindelse har jeg funnet ut at jeg må slette en fil som heter mscoriezb.dll. Men problemet er at jeg får beskjed om at 'mappetilgang avslått' når jeg prøver å slette den. Men jeg er jo administrator, og eneste bruker av maskinen, så dette skjønner jeg ikke. Hvordan kan jeg få til å slette denne filen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 buzo skrev: Jeg har fått problemer med noe spyware. Det er noe som heter TrustIn. Har prøvd det meste for å bli kvitt det, men det viser seg å være vanskelig. Norton oppdager det f.eks. ikke.Men i den forbindelse har jeg funnet ut at jeg må slette en fil som heter mscoriezb.dll. Men problemet er at jeg får beskjed om at 'mappetilgang avslått' når jeg prøver å slette den. Men jeg er jo administrator, og eneste bruker av maskinen, så dette skjønner jeg ikke. Hvordan kan jeg få til å slette denne filen? 7962733[/snapback] Nesten samme problem her. Det står at jeg trenger tillatelse for å slette denne filen og jeg er administartor og eneste bruker av PC-en... Lenke til kommentar
LKL Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 buzo skrev: Jeg har fått problemer med noe spyware. Det er noe som heter TrustIn. Har prøvd det meste for å bli kvitt det, men det viser seg å være vanskelig. Norton oppdager det f.eks. ikke.Men i den forbindelse har jeg funnet ut at jeg må slette en fil som heter mscoriezb.dll. Men problemet er at jeg får beskjed om at 'mappetilgang avslått' når jeg prøver å slette den. Men jeg er jo administrator, og eneste bruker av maskinen, så dette skjønner jeg ikke. Hvordan kan jeg få til å slette denne filen? 7962733[/snapback] Prøv å ta eierskap over filen, etter det skal du nok få slettet den. Les artikkelen her om hvordan du gjør det.. http://www.vistax64.com/tutorials/67717-ta...rship-file.html Eller du kan installere programmet FileASSASSIN som sletter det meste du måtte ønske.. Programmet er gratis å kan lastes ned her http://www.snapfiles.com/get/fileassassin.html Lykke Til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå