stekre Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Er på utkikk etter en person/firma som kan kode en ligaside for cs:s. Det som trengs er member/news system og selve ligasystemet. Design, webhosting osv er på plass. Ligasiden vil i først omgang være en nordisk liga for counterstrike source, men det er muligheter for at den vil ekspandere om ting skulle gå bra. Prosjektet har bred støtte fra cs:s miljøet i Norden og vi regner med forholdsvis store besøkstall. Så om du kunne tenke deg å kode en slik side, eller du vet om en person/firma som driver med koding/design av clan/esport sider, ta kontakt med meg via denne posten eller send meg en melding. Du vil blir betalt, selv om det i første omgang ikke er store penger det er snakk om, og det er muligheter for reklame via siden eller andre motytelser. Lenke til kommentar
gather Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Mye er det snakk om? Tipper du må opp i 5 sifret beløp for få noe slikt custommade. Lenke til kommentar
it-intellekt Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei, Intellekt AS utfører alt innen it og kan hjelpe deg til en timepris fra NOK 220,- ekskl mva Om du sender oss en detaljert prosjektbeskrivelse vil du motta prisforslag og anntatt leveringstid for utført oppdrag helt uforpliktende. send mail for mer info til [email protected] mvh Kari Lien v/Intellekt AS Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 1. Webhotel 2. c++ Program eller noe annet. 3. Domene. 4. Design. Eller leie noen til og gjøre allt ;P Rundt noen tussen ja. 5-10 000 vil jeg tippe ;P 5000 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Send meg pm, så snakker vi om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg