Sir_Wrathson Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Heisann! Er medlemm av ett band, så vil jeg høre hva dere synes om musikken. Samme om det er negativt eller positivt, men kom med begrunnelser Sangene våres ligger på: www.myspace.com/heldtheband Bandet består av fire 17 åringer, og vi er under en opptjeningsperiode. Har ikke penger nok enda til å spille Demo. Så vi spiller så mange plasser som overhode mulig:) Sleng inn et ord hva du synes da! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hører du på Opeth mon tro? Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Hører du på Opeth mon tro? 7963210[/snapback] Jepp, det gjør jeg Hvordan det? Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hører du på Opeth mon tro? 7963210[/snapback] Jepp, det gjør jeg Hvordan det? 7963321[/snapback] joda bra det.. men dere bør fikse på tempoet.(hold tempoet) .. spesielt i eternallly i am... men det var nokså bra dette! hvor lenge har dere spillt? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Vi har et eget underforum for musikkritikk. Det underforumet har egne retningslinjer som jeg anbefaler alle som skal poste der å lese nøye gjennom. Ettersom denne tråden er feilpostet, stenges den og brukeren kan opprette et nytt emne i tråd med retningslinjene i riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg