McMuffin Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Var på LAN igår, da PC'en min plutselig hang seg. Jeg restartet den, og da mistet skjermen min signalet og jeg fikk ikke noe bilde. Prøvde både grafikkort, HD og RAM i andre pc'er, og de virker utmerket. Er det hovedkortet mitt som har gått dukken? Og isåfall, hvor får jeg tak i et nytt til min Shuttle SN25P? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei. Snodig akkurat det der for jeg har det samme problemet her. Vet ikke helt selv hva som skjedde med jeg skulle iallefall bytte Strømforsyning, Skjermkort og nettverkskort. Først måtte jeg starte pc`en to ganger for at skjermen skulle slå seg på. Da fungerte den bra, men i går når jeg skulle koble på resten av viftene mine ville ikke Skjermen slå seg på mer. Jeg prøvde 2 forskjellige skjermer, 2 forskjellige Skjermkort og 2 forskjelllige Strømforsyninger. Ingenting ble bedre. Siden at Vifta på CPU`en gikk fint og jeg vet at ramen fungerte, så konstanterte jeg at Hovedkortet er gåent. En annen grunn til at jeg tror det er fordi at den ene Chipset Vifta ikke gikk rundt. Så jeg har bestilt et nytt Hovedkort nå dette kortet: Asus A8N32-SLI Deluxe. Så jeg regner med at dette blir bra. Med andre ord så kan jeg tenke meg at det er hovedkortet hos deg å. Lykke tiil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå