HelteTeigen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Surfet litt på nettet nå får å finne den billigste ps2 maskinen og g25 rattet (GT4 ), siden jeg personlig synest at ps3 er for dyr enda. Jeg tenkte jeg skulle prøve å gå utenom prisguiden til hardware.no og gamer.no, siden jeg alltid har brukt de tidligere Da jeg søkte på google på "gran turismo 4 + kjøpe", var en av treffene playx.no Etter å ha sjekket litt ut nettsiden, kom jeg over dette: http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=62206 Er det noe "muffens" her? Komenter... "PS! Dette er ikke ment som noe reklame, jeg synest bare den ps3'n var ekstremt billig i forhold til prisene som ligger ute på hardware.no sin prisguide." Endret 17. februar 2007 av fvgjonari Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 ser ikke muffens ut nei. Bare å bestille, bare 35 kr i frakt også. Meget bra tilbud! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Tja, "lavpris" og "ekstremt billig" er ikke ord jeg vil bruke. 10% under hva de fleste tar. Kan nok stemme det. EDIT: "Bemærk, at prisen endnu ikke er endeligt bekræftet". Endret 17. februar 2007 av kilik Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Bemerk: Vi vil dog aldrig hæve mere på dit kort end det beløb du godkender i købsøjeblikket! Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Må vel betale toll også ? Playx er i Danmark. Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Tja, "lavpris" og "ekstremt billig" er ikke ord jeg vil bruke. 10% under hva de fleste tar. Kan nok stemme det. 7962394[/snapback] Litt å ta i kanskje at det er "ekstremt billig" Men fint å kunne spare ca 600 kr vil jeg tro.... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 ja, man må nok betale mva og toll avgift. Bestillinger fra andre land playx.no har logistikk fra Danmark. Ved varekjøp under NOK 200,- ekskl. Frakt. * er det dette momsfritt inn til Norge. Fraktprisen er merket for hvert produkt. Vi merker hver pakke med vareverdi ekskl. Fraktkostnader slik at du vil få varene rett til din leveringsadresse. Våre priser gjelder FOB Frederikshavn. Ved betaling av frakten sender vi pakken din leveringsadresse. Ved vareverdi over kr 200,- ekskl. Frakt må du selv sørge for å betale moms til norske myndigheter. * Du kan gjerne legge flere filmer inn i hver ordre. Vi sender likevel 1 DVD/Spill pr pakke eller opptil Nok 200 uavhengig hvor mange filmer det ligger i en enkelt ordre. Men man får også trukket fra den danske mva satsen. Hva nå enn den er. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det blir jo dyrt hvis man skal legge på den norske momsen (25%)? Ser ikke så superbillig ut for meg. Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 hmm... synest dette begynner å bli komplisert jeg.... Litt usikker på om jeg skal kjøpe ps2'en min derifra da. Rart de bruker ".no" domenenavn. Skaper forvirring synest da jeg... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 ja, litt tullete er det. ja, ville heller ha kjøpt den i norge til 200 kr mer. Men nå er det vel ingen som selger den for 5489 lengre? GOdt at man forhåndsbestilte for lenge lenge siden. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg ville ikke handlet derfra var jeg deg. Danske momsen er vel samme som den norske, så det burde bli oppgitt pris - 25% dansk mva + 25% norsk mva + frakt + fortollingsgebyr. Uansett så er det så lite å evt. spare at det ikke er verdt bryet. Slik prisforbeholdet er formulert så er det jo også en åpning for at de ringer deg når tiden kommer og spør om du fremdeles vil ha den til pris xxxx kr, og gir deg mulighet til å kansellere ordren istedenfor å akseptere den nye prisen. Forhåndsbestilte hos Komplett før de satt opp prisen, men jeg er ikke så begeistret for lanseringstitlene så jeg lurer fremdeles på å avbestille. Lars Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 ja, litt tullete er det. ja, ville heller ha kjøpt den i norge til 200 kr mer. Men nå er det vel ingen som selger den for 5489 lengre? GOdt at man forhåndsbestilte for lenge lenge siden. 7962493[/snapback] Steme håper bare at de ikke setter opp prisen for de av oss som har forhåndsbestilt for en god stund siden. Går min fohåndsbestilling på over 6000,- avbestiller jeg med engang. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Nei det kan de ikke gjøre. Og jeg vet at mpx og komplett har bekreftet at de ikke kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Forhåndsbestilte hos Komplett før de satt opp prisen, men jeg er ikke så begeistret for lanseringstitlene så jeg lurer fremdeles på å avbestille. Hvis verken Resistance, Virtua Fighter 5, Formel 1 eller Motorstorm frister så kan du nok det Etter min mening er det en av de beste launch lineup'ene som har vært. Litt mer on topic, så vet jeg ikke om jeg ville satset på å bestille ps3 fra playx. Blir minimalt en sparer, og mye pes om det skjer noe med den. Endret 17. februar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 haha. rabatten på denne varen var ca 40 kr under veil pris.. (1%) konge tilbud det da (i følge nettsiden) Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg ville ikke handlet derfra var jeg deg. Danske momsen er vel samme som den norske, så det burde bli oppgitt pris - 25% dansk mva + 25% norsk mva + frakt + fortollingsgebyr. Uansett så er det så lite å evt. spare at det ikke er verdt bryet. Slik prisforbeholdet er formulert så er det jo også en åpning for at de ringer deg når tiden kommer og spør om du fremdeles vil ha den til pris xxxx kr, og gir deg mulighet til å kansellere ordren istedenfor å akseptere den nye prisen. Forhåndsbestilte hos Komplett før de satt opp prisen, men jeg er ikke så begeistret for lanseringstitlene så jeg lurer fremdeles på å avbestille. Lars 7962826[/snapback] Du får garantert ikke fratrekk fra den danske momsen. Siden de retter seg mot norge med .no-domenet er nok prisene oppgitt uten moms. Å få tilbake dansk moms er ikke noe som går automatisk, men en del papirarbeid for butikken så tviler på at de ikke hadde nevnt dette på siden om denne prisen er inkl. dansk moms. Er en grunn til at det ser såpass billig ut. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Du får garantert ikke fratrekk fra den danske momsen. Siden de retter seg mot norge med .no-domenet er nok prisene oppgitt uten moms. Å få tilbake dansk moms er ikke noe som går automatisk, men en del papirarbeid for butikken så tviler på at de ikke hadde nevnt dette på siden om denne prisen er inkl. dansk moms. Er en grunn til at det ser såpass billig ut. Ha, hvis prisen er eks. mva så er prisen et sted mellom 6500 - 7000 kroner, da er de bra optimister. :!: Lars Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Slik jeg har skjønt det så betaler man mva og toll avgift når man fortoller maskinen i norge, senere får man godtgjort for den danske tollen. Men er ikke sikker. Ring og hør med dem om de kan merke esken gift eller noe Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hvis verken Resistance, Virtua Fighter 5, Formel 1 eller Motorstorm frister så kan du nok det Etter min mening er det en av de beste launch lineup'ene som har vært. Virtua Fighter 5 er nok supert, men det er blitt mindre og mindre kompis-spilling foran TV'en og mer single-player og online i løpet av årene. VF-serien er kun moro med kamp til siste blodsdråpe med kompiser som ligger på et nogenlunde jevnt nivå. Resistance er sikkert kurant, men synes det virker så old-school shooter, det har rett og slett ikke fanget interessen min. Bilspillene interesserer meg ikke. Lineup'en er forøvrig meget bra sammenlignet med det meste, men skulle gjerne sett et spill som virkelig fristet (Final Fantasy, MGS, Jak & Daxter type platformer) for å forsvare prisen. For dem som ikke har spilt Oblivion eller Double Agent så er jo det supre spill. Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå