kjetilm Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Jeg fant 46 forskjellige maleware(tror jeg) Alle begynte med: "TrackingCookie......" (uten hermetegn, og uten punktum for der sto det noe som var bare tull) Edit: jeg brukte AVG anti-spyware Hva er det? Endret 17. februar 2007 av kjetilm Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 eksempel : du logger inn på hw, du skrive rinn passord, hw finner cookie og du har en cookie på maskinen din, de stmemer overens, = du får logget inn. om je gikke har skjønt feil. hw finner ingen cookie på deg, du må skrive passord igjen. når du trykker husk meg så lager du en cookie som inneholder bruker og passord som hw tar vare på, og maskina di. så når du logger inn, så sender du den cookien til hw, som sjekker de mot hverandre. stemmer de så får du logget inn. altså ikke noe farlig Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 ok jeg slettet alle, men det har ingen betyding viss det ikke var verre! Tusen takkkkkk Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Sweet: Det du skriver er ikke en TrackingCookie, men en cookie som husker deg som bruker på hw forumet. kjetilm: Om du vil kan du skrue av automatisk cookie styring. Det har eg gjort, eneste cookien som er lagret på min maskin er hw.forum. http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic66755.html Endret 20. februar 2007 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå