Rinox Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei! Jeg har en Xbox 360 som jeg nå vil installere live på. Jeg har kjøpt et kort med gullmedlemskap for ett år, men jeg klarer ikke å lage live kontoen... Når jeg skal fylle inn en live messenger E-Mail fyller jeg inn en jeg allerede har, men da står det at den ikke er live-messenger eller noe sånt. Kan noen forklare skritt for skritt hvordan jeg skal gjøre dette? Tusen takk for svar Lenke til kommentar
anolop Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hvilket mail "firma" er det du bruker? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg prøvde hotmail og en gammel msn addresse... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Er det jo hotmail, skal det jo funke da Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Kan du knskje gå gjennom step for step hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kan du knskje gå gjennom step for step hva jeg skal gjøre? 7962432[/snapback] Huff da, tror du spør feil type kompis... Jeg er mer den "later-som-han-vet-det" typen :!: Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Hmm.. Okey.. Noen andre som vet da? NIrD? Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kan hende du er nødt til å ha en bruker på www.xbox.com. Måtte ihvertfall ha det jeg når jeg skulle overføre det gamle abbonementet jeg hadde. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Men her er det ikke snakk om noen overføring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå