lasse_hansen87 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei sann! Kjøpte meg Aerocool PowerWatch denne uka.. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...Wsi&mcat=15s230 Det er et par ting jeg lurer på, har nå tilkoblet 3vifter, alle går.. Er det noen mulighet på viftestyringa som gjør at man kan stoppe f.eks 1vifte? Jeg har i såfall ikke funnet ut noe om dette, noen andre som vet? dettte burde jo egentlig gå... Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 ingen som kan hjelpe meg el?? Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hei.. jeg har samme viftestyringa men jeg tror det ikke går... jeg har i hvertfall ikke finni noe sånt. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 okay, da så. Tusen takk for svar... Og en annen ting ang denne viftestyringa, jeg synes ikke jeg får regulert farten på viftene jeg?? Og hver gang jeg slår på dataèn så piper viftestyringa 1gang... noen som har opplevd det samme el?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå