eplemufc Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei! Jeg har akkurat merket at min data har sluttet å oppfatte eksterne lagringsmedier. De er alle koblet i USB-porten, og det er ikke noe med det for det kommer opp et ikon ved klokken om at noe er koblet til, men denne heter "Trygg fjerning av maskinvare" Tror den alltid har kommet, men det har jo også kommet opp en boks hvor det står "dataen har oppdaget en ny lagringsstasjon" eller noe lignende, og da kunne jeg velge om å åpne i winamp, windows mediaplayer, eller i en mappe - slik at Kameraet, mp3spilleren og minnekortleseren min oppfattes som harddisker. Men denne rammen har sluttet å komme opp og jeg får ikke brukt verken kamera, mp3spiller eller minnekortleseren Minnekortleseren er bare en liten usb-stick som leser noen former for kort, så er ikke slik som sitter på dataen. Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake denne rammen slik at dataen oppfatter alt som harddisker igjen? veldig irriterende.. Tusen takk til den som svarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå