Gå til innhold

Devil May Cry 4 til høsten

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Devil May Cry 4 releasing this autumn

Added on 16/02/2007.

In an interview with GamesIndustry.biz, Mark Beaumont, executive VP Capcom and newly appointed head of consumer software in Europe, revealed that Devil May Cry 4 will be released on the PlayStation 3 this "autumn".

Devil May Cry 4 will be, as Mark Beaumont said, Capcom's next triple-A title.

In the last few months there have been a lot of rumours about the PlayStation 3 losing its exclusive of Devil May Cry 4. Capcom finally put a rest on those rumours and reconfirmed it was PlayStation 3 exclusive and that they didn't have plans for releasing it on other platforms.

Hopefully the public can get its first Devil May Cry 4 touch this summer through a PSN demo.

Keep checking PSU.com for the latest Devil May Cry 4 news.

Kilde

Så der var det bekreftet igjen, det kommer bare til ps3. Får håpe Capcom leverer denne gangen også.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De hadde jo ikke planer om å release Devil May Cry 3 til annet enn Playstation2 heller, hadde dem det da? Men det kom jo til PC omsider smile.gif

Hysj

den porten må være den verste ever :p

7962209[/snapback]

Helt enig. Makan til bortkasta peng (Ikkje for meg for eg berre lånte det av en kamerat :p )

Lenke til kommentar

March 27, 2007 Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent

April 3, 2007 Brothers in Arms: Hell's Highway

May 2007 Lair

May 2007 Saints Row

June 2007 DIRT: Colin McRae Off-Road

June 2007 Warhawk

June 2007 SingStar

June 2007 Ninja Gaiden Sigma

June 2007 Eye of Judgment: Conquerors of 9 Fields

June 2007 SEGA Rally Revo

July 2007 Hot Shots Golf 5

August 2007 John Woo Presents Stranglehold

Dette er noen av spillene jeg kommer til å holdet ett øye med. De som er utvidet kommer jeg garantert til å kjøpe. De største spillene blir vel ofte utsatt i stedet for å bli lansert i juni-juli.

Lenke til kommentar
De hadde jo ikke planer om å release Devil May Cry 3 til annet enn Playstation2 heller, hadde dem det da? Men det kom jo til PC omsider smile.gif

Hysj

den porten må være den verste ever :p

Ign ga ps2 versjonen 9.6 og pc porten 5.8

7962209[/snapback]

Synes porten funka fint jeg. Med en real gamepad hvertfall... men grafikken var så som så. Men, hey, g a m e p l a y :)

Lenke til kommentar
Håper dette kommer til X360, mener jeg har lest rykter om det :D

7962754[/snapback]

In the last few months there have been a lot of rumours about the PlayStation 3 losing its exclusive of Devil May Cry 4. Capcom finally put a rest on those rumours and reconfirmed it was PlayStation 3 exclusive and that they didn't have plans for releasing it on other platforms.
Lenke til kommentar
Noen sukkerbiter må vel også PS3 ha slik at flest mulig punger ut 6000 på en konsoll, alt for mye spør du meg, men men vi er ulike harhar.gif harhar.gif

Here we go again hehe

Jeg betalte 4000.. og er kjempefornøyd.. kunne godt betalt 2000 til, men nå har det seg sånn at det slapp jeg :p

Lenke til kommentar
Noen sukkerbiter må vel også PS3 ha slik at flest mulig punger ut 6000 på en konsoll, alt for mye spør du meg, men men vi er ulike harhar.gif harhar.gif

Here we go again hehe

Jeg betalte 4000.. og er kjempefornøyd.. kunne godt betalt 2000 til, men nå har det seg sånn at det slapp jeg :p

7963109[/snapback]

Kan jo legge til att jeg har PS3 da (US Versjon) som jeg betalte 0 kr for :dribble: men for tiden har jeg kun prøvd Resistance littegrann, men det er for lite spill til den som kan forsvare den høye prisen. Tror prisen kanskje er litt for stiv for mange selv om man får med seg BR.

Lenke til kommentar
Håper dette kommer til X360, mener jeg har lest rykter om det :D

7962754[/snapback]

7962768[/snapback]

Før det eventuelt bllir annonsert for X360 vil de uansett nekte, så jeg har fremdeles håp :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...