lokel Skrevet 5. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2002 Hei alle! Har noen lest denne testen? Noen som har noen synspunkter på den? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2002 ser grei ut litt favoritisering av acer. også syns jeg det er dårlig at de ikke har tatt med skjermkortet på noen av testene. Jeg personlig syns det er viktig med bra skjermkort noe sis dritt vil jeg ikke ha. hvilket er de acer maskinene bruker? Lenke til kommentar
lokel Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2002 Enig! Skjermkortene er kjempeviktig + at det er ut som om prisene på noen av maskinene er utdaterte! Lenke til kommentar
skez Skrevet 5. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2002 Acer TM 634 har nVidia GeForce Go 100 (16 eller 32 mb) Lenke til kommentar
roger2002 Skrevet 5. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2002 Min mening: Likte ikke denne testen i det hele tatt, ihvertfall ikke ved første øyekast. Skal en presentere en test på den måten som de har gjort det, så må de teste maskiner med noenlunde lik konfigurasjon opp mot hverandre, og gjerne dele inn i flere "klasser" slik telecom.no har gjort det på mobiltelefoner. Hvis en leser deres forklaring http://itavisen.no/laptop/testinfo.html så skjønner en at selve tanken bak testen er bra, de retter fokus på ting som luftinntak, temperatur, tastatur, touchpad og andre ting. Feilen blir at de setter en "score" for disse tingene, og det er vanskelig å tyde den scoren for oss vanlige folk.. De skal ha et stort pluss (score 62,3:-)) for bildene av pcene, samt utfyllende omtaler. Det som ikke er bra er disse gule sutrefjesene, poengene, samt at priser burde vært utelatt. At de ikke har med skjermkort h å p e r jeg at bare er en forglemmelse.. Lenke til kommentar
beh Skrevet 5. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2002 Selv synes jeg at de har vudert mange aspekter ved maskinene som mange andre testere ikke har sagt noe om. På min Dell Inspiron 4150 har de fått med seg at det er masse støy på lyd-utgangen. Det har ikke noen av de andre testene jeg lest tatt hensyn til. Les mange tester og ta alle med en klype salt så går det bra :wink: Lenke til kommentar
macrules Skrevet 5. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2002 At ikke mac er med i testen er skammelig! :sad: Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 5. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2002 Litt merkelig at de har testet en utdatert versjon av 4150 med celeron prosessor da, og så sier de at prisen er 21000 !!! Synes generelt de testene på ITavisen var uproffe.. ikke samme kvalitet over artiklene som de pleier å ha... klaget også over varme på 4150.. uforståelig... synes min er veldig bra, svir ikke et eneste hår på b**** selvom jeg sitter med bare boxeren og surfer ! :wink: Den er garantert ikke noe verre enn andre ihvertall.. Dessuten fikk 4150 best i test hos PC world norge Lenke til kommentar
knut Skrevet 6. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2002 Såvidt jeg vet har aldri dell 4150 blitt solgt med en celeron 4 m prosessor. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 6. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2002 Ikke som jeg kan huske heller... må i såfall være en god stund siden... Kanskje testeren tok seg litt for mye rødvin den kvelden da han skulle teste den... og så sølte han en kopp kaffe i fanget og trodde det var PCen som var så varm... :wink: Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 6. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2002 Tittet litt mer på testene og det finnes jo tonn av feil! Det påstås f.eks. at Whitebox CL11 har 2,8 cpu og at Znote 2003 har mobile celeron cpu... Noen som har sovet i timen?? Påstås også at denne Notino 2200 har 2,2 mobile P4 cpu og koster 13.600... celeron 1,2 tror jeg er mer passende.. [ Denne Melding var redigert av: cyberpet på 2002-12-06 02:50 ] Lenke til kommentar
beh Skrevet 6. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2002 Min 4150 blir sinnsykt varm når man har den på 1.8 GHz. Det er deilig nå som man skal spare strøm og få varm luft over mus-hånden men ellers så synes jeg maskinen blir litt for varm. Lenke til kommentar
ekren Skrevet 6. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2002 Utrolig mye feil, og til tider svært dårlig norsk gir meg et elendig helhetsinntrykk.. At ITavisen kan publisere noe sånt er nesten for dårlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå