Thor. Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Min eksterne Western digital dual option media center begynner å lage tikkelyder og attpåtil så har jeg problemer med å få kontakt med den. Det med at den ikke blir funnet har skjedd hver gang jeg har flyttet på den. Så siden den holder på å bli totalt vraket håpte jeg på å kopiere over det som skal beholdes. Jeg har prøvd Get databack men den finner ikke harddisken akkurat som windows. Noen andre løsninger som ikke krever å levere harddisken til et firma som fikser det for 800kr? Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 ta disken ut av ekstern kabinettet å sett den i pcen din.. ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Hvorvidt går garantien på den da? Vil heller få nok en ekstern disk egentlig for nå finnes ikke dual option media center mere på komplett, da må de velge en annen vare som har tilsvarende spesifikasjoner som den jeg har nå. Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 har du formatert disken siden du prøver med Get databack ? eller finner du den bare ikke når kobler den til maskinen ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Den blir ikke funnet når jeg kopler til. Gjelder både på min datamaskin, datamaskinbehandling og i get data back. De registrerer ikke disken uansett hva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå