NoWaX Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hei Du hvordan er det og spille på LSD skjærmer, og er det noen som har hatt erfaring er med 17" LSD skjærmen som var 1.Juletilbud på HW.no? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Når det gjelder lsd skjermer så kan det sikkert være en både hyggelig og uhyggelig testing med mulig hjernehavari etter opplevelsen. Har lite erfaring med akkurat denne type skjerm, men LCD derimot har jeg mer erfaring med. (Måtte bare) Jeg har ingen problemer med å spille på dagens lcd skjermer. Har hatt en eizo 15" og har nå en samsung 191T som jeg er godt fornøyd med. Du bør bruke den oppløsningen som er hovedoppløsningen til skjermen og i mitt tilfelle blir det nå 1280*1024. Spiller du feks. på 1024*768 blir det mer ghosting. får ikke høyere oppløsning en det skjermen er lagd på så en kan bare gå nedover fra det som er maks. 1280*1024 på 17-19" og 1024*768 på 15" Lcd. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 LSD skjermer er har trolig veldig variabel refreshrate og gjerne mange milioner farger som flyter over i hverandre Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Å spille på en LSD "skjerm" har jeg aldri gjort. :smile: Derimot har jeg spilt spill på LCD skjerm. Prøvde en Hitachi 19" skjerm, bildet var en smule blekere enn på en vanling CRT skjerm, men det var ikke noe problem. Bildet var dog noget klarere. Såkalt "etterslep" var ikke eksisterende. Så i den nære framtid kommer jeg til å anskaffe meg en slik eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 11:12, skrev NoWaX:Du hvordan er det og spille på LSD skjærmer, og er det noen som har hatt erfaring er med 17" LSD skjærmen som var 1.Juletilbud på HW.no? Spill går helt fint på LCD-skjermer av nyere dato. Men merk at man absolutt bør benytte skjermens "native" oppløsning, som for 17" LCD-skjermer er 1280x1024. Forsøker man å spille i f.eks. 800x600 vil bildet oppskaleres og strekkes utover skjermen, noe som ikke ser spesielt bra ut. Ang erfaringer med Xelo 17" skjermen, anbefaler jeg deg å ta en titt på denne tråden. _________________ Howard www.hardware.no [ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-12-05 11:41 ] Lenke til kommentar
airguard Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 LOL LSD skjerm tror jeg ikke jeg ville hatt, men LCD er jo ok også. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Don't go tripping on an LSD, get and LCD instead :-D A much healthier choice! Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Ahh, sorry. LSD haha, det kom vel litt vel feil ut Men takker for svar anyway, ser ut som jeg velger heller og kjøpe LCD med DVI. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 LSD Altså en LCD skjerm med en flaske LSD på kjøpet :razz:. Lenke til kommentar
johna Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Å spille på en skjerm etter litt LSD er sikkert ganske korny,, Foretrekker Å spille på en Etanol-skjærm :smile: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 17:34, skrev johna:Å spille på en skjerm etter litt LSD er sikkert ganske korny,,Foretrekker Å spille på en Etanol-skjærm :smile: Alkis altså... har du prøvd bilspill i fylla? Etter en runde på bilspill med promille skjønner man hvorfor det ikke er lov til å kjøre ordentlig bil i fylla.. Lenke til kommentar
johna Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Bilspill i fylla ja,, Jeg og venner varmer ofte opp med Bil og Cs før byen venter. :smile: ,, da går det fort i svingene jau,, Bare når kvinnfolka er vekk men,, :sad: Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Ja, alt har vel sine ulemper; LCD-skjermer har ghosting, mens LSD har flashbacks ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå