Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Synet ødelegger alt - spm. om laseropperasjon

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Mest fordi dei har for dårlig syn til å ta operasjonen... Ta foreksempel meg.. Jeg var inne til en slik test og fekk beskjed at jeg kunne ikke ta operasjon pga for mye skjeve hornhinner..  :thumbdown: Trur også dei med mer enn -6 kan ikke heller

8217557[/snapback]

kjipt. tenker på en slik en jeg å, men koster så mye penger :p

Skulle vert gratis :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir jo ikke dyrere enn linser etter en del år. Vet ikke hvor mye du betaler, men hvis du bruker dagslinser koster det vel hvertfall et par tusen i året, så da tar det ca. 10 år, så har du spart det inn. Laseropperasjon skal jo vare mye lengre enn 10 år.

Lenke til kommentar

Poenget med laserkorreksjon er at det er mye penger i en smell for de fleste. Personlig så tenkte jeg på de 23.000 som jeg måtte ut med, som en investering. Jeg har ikke angret ett sekund på at jeg brukte "så mye penger på en operasjon" siden jeg glatt hadde kostet på briller/linser o.l tilsvarende denne summen flere ganger ila livet uten en slik operasjon.

Jeg vil anbefale dette på det sterkeste til alle som er avhengige av linser eller briller i hverdagen. Du kommer til å heve livskvaliteten din betraktelig ved å investere disse pengene i øynene dine, fremfor å lappe på problemet med briller og linser.

Lenke til kommentar
Poenget med laserkorreksjon er at det er mye penger i en smell for de fleste. Personlig så tenkte jeg på de 23.000 som jeg måtte ut med, som en investering. Jeg har ikke angret ett sekund på at jeg brukte "så mye penger på en operasjon" siden jeg glatt hadde kostet på briller/linser o.l tilsvarende denne summen flere ganger ila livet uten en slik operasjon.

Jeg vil anbefale dette på det sterkeste til alle som er avhengige av linser eller briller i hverdagen. Du kommer til å heve livskvaliteten din betraktelig ved å investere disse pengene i øynene dine, fremfor å lappe på problemet med briller og linser.

8238643[/snapback]

Du kan ta operasjonen i Tyrkia for 7000 - 8000,-

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

8238643[/snapback]

Du kan ta operasjonen i Tyrkia for 7000 - 8000,-

8246290[/snapback]

Vel, jeg vil ikke anbefale noen å ta en slik operasjon i Tyrkia. Ikke noe stygt om sykehus i Tyrkia, men skulle ting gå til helvete så er det veldig greit å ha noen å sparke på leggen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg vurderer sterkt å ta en laseroperasjon nå, siden jeg vurderer å bli fallskjermjeger og deretter gå på politihøyskolen.

Men må jeg virkelig vente til synet har stabilisert seg 100 %? Det kan jo ta flere år, og da blir jo disse mulighetene ødelagt.

Lenke til kommentar

Nei du MÅ ikke vente, men det er helt klart lurest.

Greit nok at der du tar laseroperasjonen gir de deg nok en rekalibrasjon (samme type operasjon) av synet innen 1 år fra den første.

Men hvis synet ditt fortsatt forandres etter dette, må du ta en helt ny operasjon.

Prøv å få en konsultasjonstime med en av klinikkene som utfører laseroperasjoner for å se om du i det hele tatt kan få utført laseroperasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...