Myst Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg hadde nok prøvd å rette opp alle de dumme feilene jeg har gjort siden barndommen. Skjønner fortsatt ikke helt hvorfor jeg de tok de dumme valgene. Pga de mistet jeg mange venner, mulige kjærester og opplevelser. (På en annen side sies det jo at ting ikke skjer tilfeldig, men det er en annen sak) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) når de reiser tilbake i tiden på film, så ender de bare opp med og gjøre verden værre, eller att de gjør sånn att de selv aldri blir født... så jeg ville reist tilbake i tid og sørget for att tidsmaskinen aldri blir oppfunnet Tidsmaskinen kommer garantert fra fremtiden, så du måtte reist fremover i tid for å ødelegge den oppfinnelsen Jeg hadde reist 1500 år tilbake i tid og drevet etnisk rensning av alle kristne som prøvde seg i nord-europa. Endret 11. september 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hmm... Først ville jeg stoppet alle de største feilene jeg har gjort hitill, etter det ville jeg.. ville jeg.... nei, jeg vet ikke.. Men om det med at verden blir "ødelagt" blablabla er jo piss.. Den ville bare blitt forandret, kanskje små endringer kanskje store. Og om det med å ødelegge tidsmaskinen, og at du da ikke kommer deg hjem? Fordi hvis den er ødelagt har du aldri vært der for å ødelegge den, nettop fordi den er ødelagt. morsomt tema Lenke til kommentar
paran0iden Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ville kanskje dratt tilbake til "dark ages", startet et opprør med bønder o.l. for å styrte kongefamiliene, den katolske kirken og slikt. Ville gjort ting mer demokratisk og opplyst folket bedre. Ville så klart tatt med moderne våpen og teknologi for å produsere flere, og andre ting. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg ville sett om Jesus, Muhammed og andre religiøse nøkkelpersoner virkelig fantes. Så skulle jeg gjerne ha endret på alt det dumme jeg har gjort her i livet. Til slutt hadde jeg skapt et skikkelig paradoks og sett hva som skjedde. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Slik jeg forstår det vil det ikke være mulig å "skape" et slikt paradoks fordi om det paradokset eksisterte så ville ikke du vært i stand til å reise tilbake i tid. Lenke til kommentar
Neko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Jeg ville reist tilbake til den dagen jeg ble født og sett hvem som fødte meg, hvor og når (er adoptert) Endret 2. oktober 2008 av Neko Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det kan du vel finne ut nå også? Er det ikke slik at adoptivbarn har rett til å vite hvem dine biologiske foreldre er? Sorry for off-topic. Lenke til kommentar
Neko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 nja.. er litt vanskelig når man kommer fra et barnehjem i en by med flere millioner mennesker.. jeg har ikke engang noen anelse om hvordan jeg kom meg dit (til barnehjemmet altså) Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg ville ha dratt tilbake til rundt 1300-tallet en gang og sett som det var mulig og endre på at Norge kom i union med Danmark. Kuppet makten og etablert en republikk kanskje? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde dratt 35 000 år tilbake i tid til slettene i Europa, fanget en ulvebaby og temmet den. Startet min egen superklan med masse ulvesoldater. Eller ikke. Kanskje bare noen dager tilbake og hindret at valpen min spiste ledningen til symaskinen. Lenke til kommentar
kalif Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja la oss tenke at du hadde en tidsmaskin, hvor ville du reist, hva hadde du gjort i fortiden og hva ville du ha gjort for å gjøre fremtiden bedre? For det første ser jeg på det som lite sannsynlig at en tidsmaskin vil bli oppfunnet. ikke fordi teknologien vil sette en stopper for det. men menneskenes visdom vil. fordi når vi har kommet så langt at vi kan lage en tidsmaskin, har vi også kommet så langt at vi har innsett hvor farlig det er (the butterfly effect) men for the heck of it ^^. jeg ville vel dratt en dag frem, og sikret meg lottorekken i avisen. før jeg dro tilbake og kjøpte opp litt land og testamenterte det til min slekt. la dokumentet på et trygt sted. dratt tilbake hentet dokumentet. banket på døren til stortinget og sagt "dere skylder meg en del penger i leie, for plassen denne bygningen står på. den tilhører meg <3" å forandre historiske hendelser ville jeg frastått. kun fordi faren for at noe ville blitt ødelagt i min tidslinje, hadde vært for stor. feks : dratt tilbake og puttet to kuler i hode på en ung hitler som talte på et gatehjørne. komme tilbake og finne verden dominert av sovjetunionen. who knows Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg hadde tatt med meg en haug med teknologi tilbake til jesus sin tid og latet som om jeg var jesus Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg ville ha dratt tilbake til rundt 1300-tallet en gang og sett som det var mulig og endre på at Norge kom i union med Danmark. Kuppet makten og etablert en republikk kanskje? Hmmm, så nobelt av deg. Du ville ikke heller vært enehersker i det landet som om noen hundre år ville blitt verdens rikeste land? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg ville gjort som sikkert mange andre tenker å svare eller har svart: Reist tilbake i tid og plantet ei kule i skallen på Hitler Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 jeg ville dratt tilbake til jura-tiden og spist gress!! :!: Saklig! De hadde ikke gress i jura-tiden! Jeg ville dratt og truffet Jesus, kan jeg tenke meg. Å! Jeg vet det! Jeg ville reist tilbake til 1994 og lært meg selv sjonglering. Det hadde vært awesome i 2008... www.thewjf.com Lenke til kommentar
Sith Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hadde dratt tilbake til lørdagen og finni ut hva jeg gjorde. 0o Noe mer tror jeg ikke jeg hadde tatt sjansen på. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) jeg ville reist tilbake for å investere i blant annet microsoft,nvidia og newegg for å få en god posisjon der og samtidig le av de som satset på enron, tillegg ville jeg hamstret på den tiden billig kunst fra monet,picasso,munch,van ghog osv. videre så hadde det vært morro å reist tilbake i tid og vist frem masse filmer til folk som på den tiden var overtroiske..............hehehe..........ringenes herre,med alver,troll og orker hadde slått ann.............hehehee.....og for min egen sikkerhet så ville jeg brakt med skytevåpen da de ville anklage meg for hekseri og trollkunst. jeg ville også introdusert apocelin (penecelin) for folket tell me if i'm wrong people!!! Endret 27. oktober 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Å drepe Hitler ville skapt et paradoks, for da ville dere (kanskje) lest i historiebøkene at han ble myrdet og aldri kom til makten. Da ville dere ikke tenkt mer på det og aldri dratt tilbake i tid og drept ham. Dette gjelder alle andre ting som endres i fortiden også. Men jeg ville dratt tilbake i tid for å se alle de tingene menneskene aldri har visst noe om. Kanskje sett en gladiatorkamp på Colosseum. Men jeg ville vært nøye med å ikke trå feil og kom tilbake til en helt annen verden enn den jeg dro fra. Jeg håper virkelig ikke tidsmaskiner noen gang blir allemannseie. Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg ville reist noen tusen år tilbake å funnet ut svaret på spørsmålet alle i verden lurer på! Hva kom først av høna og egget? Nei, ville nok reist tilbake for å se om Jesus virkelig fantes. Eller alle de andre tullingene som vistnok skal ha levd for den saks skyld. Og endret i et par ting jeg har sagt og gjort gjennom årene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå