Gå til innhold

Hvis du kunne endre fortiden.....


hemi-cuda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg ville nok bare sett på, for en minste forandring i fortiden. kan ødelegge fremtiden.

 

F.eks. tenk hvis noen brukte tidsmaskinen, og reiste til Rjukan, og fortalte Tyskerene at de hadde regna feil på antallet Plutoniumet de trengte for en Atombombe. de trodde de trengte 1000 ganger så mye som de egentlig trengte.

 

eller kanskje enda lenger. hvis Olav den Hellige, ikke hadde død på stiklestad. så hadde ikke Norge blitt kristnet så fort. og hvordan hadde vi levd i dag?

 

men skulle likt å sett hvordan de kildene spratt opp av bakken, når alle sammen døde. som Paulus, og Olav den Hellige. osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ville reist 2600-700 år tilbake i tid og vært tilskuer til de store slagene som romerne utkjempet på den tiden. Det hadde vært noe, det. Deretter hadde jeg reist noen hundre år fram i tid og knerta paven, på grunn av den teite skjærsild-ideen hans (avlat og alt) - for så å reise til USA anno 1940 for å ta livet av George Bush (faren til den sittende presidenten i USA). Da hadde vi sluppet tre meningsløse kriger (golfkrigen, afghanistan og irak-krigen) :)

Lenke til kommentar
Jeg ville nok bare sett på, for en minste forandring i fortiden. kan ødelegge fremtiden.

Jess, hvis noen har spilt "Red Alert" så er spillet basert akkurat på dette :p

 

Hitler blir drept av en tidsreise av Albert Einstein og resultatet er at Joesph Stalin erobrer europa.

 

Jeg vet ærlig talt ikke.. Ville vært morsomt å se på ting som hadde skjedd men :p

 

Hvis jeg hadde gjort at Hitler ikke kom til makta, ville jeg ikke levd. Oldefaren min ble sendt til Norge fra Tjekkoslovakia og derfra fortsetter stamtreet til jeg.

 

Hadde vært tilskuer til mye rart.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Enten reist tilbake til antikken og hjulpet Aristoteles med å opplyse verden.

 

Eller reist tilbake til Jesu tid og skutt stakkaren.

 

Eller skutt Mohammed

 

Eller Stalin

 

Eller Lenin

 

En person jeg ikke ville skutt derimot er Adolf Hitler. Hadde nok heller prøvd å bli hans høyre hånd. Etter at han har erobret Europa med min hjelp så "pensjonerer" han seg og jeg kan skape et Europa som er fri for idioter som Gro, Stoltenberg, Giske, Halvorsen osv.

Lenke til kommentar

Vet ikke skutt hitler kanskje xP!

 

Neida jeg hadde reist rett tilbake til nåtiden igjenn og ødelagt den maskinen :)!

 

Enten reist tilbake til antikken og hjulpet Aristoteles med å opplyse verden.

 

Eller reist tilbake til Jesu tid og skutt stakkaren.

 

Eller skutt Mohammed

 

Eller Stalin

 

Eller Lenin

 

En person jeg ikke ville skutt derimot er Adolf Hitler. Hadde nok heller prøvd å bli hans høyre hånd. Etter at han har erobret Europa med min hjelp så "pensjonerer" han seg og jeg kan skape et Europa som er fri for idioter som Gro, Stoltenberg, Giske, Halvorsen osv.

Dummeste planen jeg har hørt din rasist!
Lenke til kommentar

Dratt langt tilbake i tiden, før jesu tid, og hatt med meg masse moderne greier. Og overbevist folk om at jeg var en gud. Slik at alle tilba meg, og "min" religion ble større enn kristendommen :wee:

 

Edit: Eller så hadde jge bare sørget for at jeg fikk/får drømmedama :)

Endret av V-by
Lenke til kommentar
Vet ikke skutt hitler kanskje xP!

 

Neida jeg hadde reist rett tilbake til nåtiden igjenn og ødelagt den maskinen :)!

 

Enten reist tilbake til antikken og hjulpet Aristoteles med å opplyse verden.

 

Eller reist tilbake til Jesu tid og skutt stakkaren.

 

Eller skutt Mohammed

 

Eller Stalin

 

Eller Lenin

 

En person jeg ikke ville skutt derimot er Adolf Hitler. Hadde nok heller prøvd å bli hans høyre hånd. Etter at han har erobret Europa med min hjelp så "pensjonerer" han seg og jeg kan skape et Europa som er fri for idioter som Gro, Stoltenberg, Giske, Halvorsen osv.

Dummeste planen jeg har hørt din rasist!

 

Så jeg er en rasist fordi jeg ønsker å skape en bedre verden fri for Stalinister, sosialister og idioter generelt? Man må være bra dum i hode for å trekke en slik konklusjon!

 

Kan ikke være så veldig smart om man vil drepe Hitler heller. Har man spilt RA så "vet" man jo at det ikke går så bra.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Ja la oss tenke at du hadde en tidsmaskin, hvor ville du reist, hva hadde du gjort i fortiden og hva ville du ha gjort for å gjøre fremtiden bedre?

 

Jeg hadde tatt med meg dagens teknologi, dratt noen hundre år tilbake og erobra verden.

 

Jeg ville reist tilbake i tid og gitt meg selv masse penger, for så å gjøre det igjen noen ganger. Da ville pengene mine blitt doblet hver gang.

 

Hvorfor ikke bare sjekka ukas lottotall, dratt en uke tilbake, tippa på de rette talla, for deretter å vente på at millionene tikka inn på kontoen?

Lenke til kommentar

Jeg ville endret fortiden slik at normanerne og vikingene samarbeidet da de skulle ta England. Da hadde de vunnet over sakserne, og England ville blitt styrt av Harald Hardråde og blitt lagt under Norge. Norge ville senere lagt under seg Danmark og Sverige, og norsk ville blitt det internasjonale språket. Det er bare en hypotese at akkurat dette vil skje, men det hadde vært kult å prøve ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...