Gå til innhold

Hvis du kunne endre fortiden.....

hemi-cuda

Anbefalte innlegg

Jeg hadde gjort livet mitt bedre(forandret en del ting), og så hadde jeg reist rundt og hatt sex med kjendiser jeg ville hatt sex med...

Ellers så hadde jeg egentlig bare dratt til framtida og lest av hva den rette rekka var i en stor lotto-pot, og så hadde jeg levd livet mitt slik som det er nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Over til den litt mer seriøse siden.

Hvordan tror dere det hadde vert å reist tilbake, 700 -- eller mer -- år, med en maskinpistol, lighter og mp3-spiller?

De som levde på den tida ville jo gjort det du befalte, da du er gud og kan peke på dem med dødspinnen (les: maskinpistolen), du kan lage ild bare med en liten boks, og det kommer lyder ut av en like liten boks. Weird :fun:

Vi kan bare gjette oss til hva den religionen hadde blitt kalt ...

Endret av Emomilol
Lenke til kommentar
Over til den litt mer seriøse siden.

Hvordan tror dere det hadde vert å reist tilbake, 700 -- eller mer -- år, med en maskinpistol, lighter og mp3-spiller?

De som levde på den tida ville jo gjort det du befalte, da du er gud og kan peke på dem med dødspinnen (les: maskinpistolen), du kan lage ild bare med en liten boks, og det kommer lyder ut av en like liten boks. Weird  :fun:

Vi kan bare gjette oss til hva den religionen hadde blitt kalt ...

7965816[/snapback]

Godt poeng! Mennesket har en tendens til å kalle det det ikke forstår for "Gud", og tilbe det og gjøre som det befaler. Dessverre har vi også forgudet visse dyktige personer opp gjennom historien, og disse har misbrukt sin makt kolossalt.

Lenke til kommentar

om du hadde dratt tilbake 700 år i tid og gjort det der, ville du enten ha blitt sett på som en gud, eller heks/demon/trollmann og du ville blitt brent på bålet ellernoe.

om jeg kunne dratt tilbake i tid å endra på noe, ville jeg... nei det blei vanskelig det gitt.

Lenke til kommentar
om du hadde dratt tilbake 700 år i tid og gjort det der, ville du enten ha blitt sett på som en gud, eller heks/demon/trollmann og du ville blitt brent på bålet ellernoe. [...]

7965950[/snapback]

Jeg ville kanskje blitt det i Norge da, men hva med land som ikke var blitt kristnet enda?

Hva om jeg reiste 2500 år tilbake i tid og gjorde det samme. I Bethlehem hvor Jesus ble født, ville det ha kunnet forandret kristendommen?

Uansett, hadde de prøvd å brenne meg hadde jeg jo brukt maskingeværet :yes:

Endret av Emomilol
Lenke til kommentar
så jeg ville reist tilbake i tid og sørget for att tidsmaskinen aldri blir oppfunnet :p

7961366[/snapback]

Du kommer deg ikke hjem igjen da :tease:

7966310[/snapback]

da er det bare og leve ett dobbelt liv frem til jeg reiser tilbake i tid da :p

7967269[/snapback]

Men du har jo sørget for at tidsmaskinen ikke blir oppfunnet.

Lenke til kommentar
Men du har jo sørget for at tidsmaskinen ikke blir oppfunnet.

7967328[/snapback]

da er jeg jo allerede tilbake i tiden :roll: kan jo ta livet av meg selv senere i livet og da.. da har jeg ivartfall bare ett liv og stresse med...

Endret av Minerva
Lenke til kommentar

er litt irriterende og ha en som er kliss lik meg selv hele tiden uansett da... like greit og ta livet av meg selv med en gang da igrunnen...

men lurte bare på en ting... om du reiser tilbake i tid, eventuelt for og drepe hitler... når du har drept han, så har du jo ingen grunn til og reise tilbake i tid for og drepe han... så du reiser ikke tilbake i tid alikevell...

men om du ikke reiser tilbake i tid for og drepe hitler, så blir han aldri drept, og da har du igjen en grunn til og reise :dontgetit:

Lenke til kommentar
Dette handler mer om hva man angrer på vil jeg tro.

Uansett, jeg ville vært mer hos bestemor de siste ukene før hun døde.

7967338[/snapback]

Helt enig. Ville gått tilbake å ordna på en del ting jeg angrer på, og sørget for at jeg hadde vært et bedre menneske enn det jeg er i dag. Men slik er det desverre ikke :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...