Gå til innhold

Hvis du kunne endre fortiden.....

hemi-cuda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Jeg hadde reist tilbake og startet livet mitt på nytt. Jeg ville gjort alt for å hindre at jeg hadde blitt den jeg er i dag. Ellers ville et par kriger blitt forhindret. Utenom det ville jeg tatt meg en tur gjennom det tyvende århundre for å oppleve ulike musikkbegivenheter.

Lenke til kommentar
når de reiser tilbake i tiden  på film, så ender de bare opp med og gjøre verden værre, eller att de gjør sånn att de selv aldri blir født...

så jeg ville reist tilbake i tid og sørget for att tidsmaskinen aldri blir oppfunnet :p

7961366[/snapback]

Det var jævelig lurt :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja la oss tenke at du hadde en tidsmaskin, hvor ville du reist, hva hadde du gjort i fortiden og hva ville du ha gjort for å gjøre fremtiden bedre?

7961361[/snapback]

Jeg er tilhenger av kaosteorien, og mener at hvis jeg hadde reist tilbake i tid, ville jeg ikke hatt mulighet til å bryte inn i hendelsesforløpene. Jeg hadde nøyet meg med å observere.

Tror kanskje jeg hadde dratt tilbake til Maya- og inkaenes tid for å se hvordan sivilisasjonene var, og hvordan de kunne oppstå så fort.

Lenke til kommentar

Dratt tilbake 2007 år med mitt speilrefleks og dokumentert de såkalte "miraklene" som vann til vin, gåing på vann, helbredelse av de lamme, sånne ting.. Kanskje knipset litt av korsfestelsen(om den i det hele tatt fant sted!).. Tenk på hvor mye jeg kunne tjent på et slikt bilde!

Aiaiai..

Lenke til kommentar
når de reiser tilbake i tiden  på film, så ender de bare opp med og gjøre verden værre, eller att de gjør sånn att de selv aldri blir født...

så jeg ville reist tilbake i tid og sørget for att tidsmaskinen aldri blir oppfunnet :p

7961366[/snapback]

Det var jævelig lurt :thumbup:

7961376[/snapback]

Spørs, hvordan kommer han seg tilbake da ?

meg : Jeg ville ikke enda noe som helst. Har vel det jeg vil ha, greit med penger, greit med venner, bekjente, 2-4 veldig gode venner, men 1 som jeg kan dele mine værste tanker med, en god familie og slekt som står hverandre nært, en hygglig bror med en hygglig kjæreste, fint sted som jeg bor i , jobb i feriene ol.

Livet akkurat nå er kjempe fint, jeg skal snart rulle ut til en kompis, der skal vi ha innflyttningsfest med pølse og potetstappe :)

Lenke til kommentar
å reise i tid bryter naturlovene, hvis du griper inn fysisk så krasjer hele universet

la oss f.eks si at du reiser tilbake i tid og dreper deg selv, hva vil skje da?? :hmm:

7964802[/snapback]

Parallelle univers?

Ville nok reist tilbake til dinosaurene og slosst mot T-rex!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...