hemi-cuda Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ja la oss tenke at du hadde en tidsmaskin, hvor ville du reist, hva hadde du gjort i fortiden og hva ville du ha gjort for å gjøre fremtiden bedre? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 når de reiser tilbake i tiden på film, så ender de bare opp med og gjøre verden værre, eller att de gjør sånn att de selv aldri blir født... så jeg ville reist tilbake i tid og sørget for att tidsmaskinen aldri blir oppfunnet Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg hadde reist tilbake og startet livet mitt på nytt. Jeg ville gjort alt for å hindre at jeg hadde blitt den jeg er i dag. Ellers ville et par kriger blitt forhindret. Utenom det ville jeg tatt meg en tur gjennom det tyvende århundre for å oppleve ulike musikkbegivenheter. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 når de reiser tilbake i tiden på film, så ender de bare opp med og gjøre verden værre, eller att de gjør sånn att de selv aldri blir født... så jeg ville reist tilbake i tid og sørget for att tidsmaskinen aldri blir oppfunnet 7961366[/snapback] Det var jævelig lurt Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ja la oss tenke at du hadde en tidsmaskin, hvor ville du reist, hva hadde du gjort i fortiden og hva ville du ha gjort for å gjøre fremtiden bedre? 7961361[/snapback] Jeg er tilhenger av kaosteorien, og mener at hvis jeg hadde reist tilbake i tid, ville jeg ikke hatt mulighet til å bryte inn i hendelsesforløpene. Jeg hadde nøyet meg med å observere. Tror kanskje jeg hadde dratt tilbake til Maya- og inkaenes tid for å se hvordan sivilisasjonene var, og hvordan de kunne oppstå så fort. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Det var jævelig lurt 7961376[/snapback] takker så meget Endret 17. februar 2007 av Minerva Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Dratt til Ørsta i det herrens år 1813 og knerta Ivar Aasen. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Dratt til Ørsta i det herrens år 1813 og knerta Ivar Aasen. 7961435[/snapback] Han var ikke alene om å samle inn ord og uttrykk til nynorsken, vet du. Så om du har som ønske og fjerne den måtte du tatt av dage mange andre i tillegg. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) tatt med meg en seddel for årenes siste tall i lottorekkene. vært hovedsponsor til f.eks NASA og lignende ting Morsomt om noen romfarts-forskere kunne finne ut om det er mulig å bo på en annen planet Endret 17. februar 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Dratt tilbake 2007 år med mitt speilrefleks og dokumentert de såkalte "miraklene" som vann til vin, gåing på vann, helbredelse av de lamme, sånne ting.. Kanskje knipset litt av korsfestelsen(om den i det hele tatt fant sted!).. Tenk på hvor mye jeg kunne tjent på et slikt bilde! Aiaiai.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hadde forandra så utrolig mye, men det kan jeg ikke. Desverre. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg hadde dratt til i går og kjøpt mer øl sånn at jeg slipper å gjøre det i dag. Og så hadde jeg laget potetsalat. Potetsalat er the shit. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Dratt til 1930 og knerta Adolf the one and only Hitler....! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) jeg ville dratt tilbake til jura-tiden og spist gress!! :!: Endret 17. februar 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 når de reiser tilbake i tiden på film, så ender de bare opp med og gjøre verden værre, eller att de gjør sånn att de selv aldri blir født... så jeg ville reist tilbake i tid og sørget for att tidsmaskinen aldri blir oppfunnet 7961366[/snapback] Det var jævelig lurt 7961376[/snapback] Spørs, hvordan kommer han seg tilbake da ? meg : Jeg ville ikke enda noe som helst. Har vel det jeg vil ha, greit med penger, greit med venner, bekjente, 2-4 veldig gode venner, men 1 som jeg kan dele mine værste tanker med, en god familie og slekt som står hverandre nært, en hygglig bror med en hygglig kjæreste, fint sted som jeg bor i , jobb i feriene ol. Livet akkurat nå er kjempe fint, jeg skal snart rulle ut til en kompis, der skal vi ha innflyttningsfest med pølse og potetstappe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 å reise i tid bryter naturlovene, hvis du griper inn fysisk så krasjer hele universet la oss f.eks si at du reiser tilbake i tid og dreper deg selv, hva vil skje da?? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 å reise i tid bryter naturlovene, hvis du griper inn fysisk så krasjer hele universet la oss f.eks si at du reiser tilbake i tid og dreper deg selv, hva vil skje da?? 7964802[/snapback] Parallelle univers? Ville nok reist tilbake til dinosaurene og slosst mot T-rex! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ville nok reist tilbake til dinosaurene og slosst mot T-rex! 7965004[/snapback] lykke til Lenke til kommentar
nepse86 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hadde slått meg sammen med Isbilen og hjulpet til med å ta av dage et par nynorskfantaster. Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg ville reist til fortiden og utropt meg selv som gud å lagd min egen sprø religion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå