Mrpusten Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei Jeg har når reinnstallert min pc. Jeg har lastet ned alt d jeg hadde av programmer osv. Men nå har jeg fått et problem. det virker som om nettverket mitt har blitt masse treigere enn det var. det har faktisk blitt mye tregere. men det jeg synes er så utrolig rart er at det hele skjedde etter jeg hadde formatert pcen... Noen som vet hva dette er ? evnt hva jeg kan gjøre? når jeg skal spille Counter-Strike Source så har pingen min også blitt MYE høyere enn den var. alt dette skjedde etter formateringen. det har ikkke vært som dette før. får ikke ned pingen min uansett hva jeg gjør... Noen som vet ?? takker for alle råd og innspill! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har du lagt inn driverne til hovedkortet? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Test også ping etc mot andre maskiner i lokalnettverket, eventuelt mot router. Kan jo være nettlinjen som krangler. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Hva mener du med isp? Vet ikke om alle driverne er lastet ned nei... vet du hvor jeg ser det da? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hva mener du med isp? 7968204[/snapback] Nettverksleverandør, f.eks. Telenor, NGT, Lyse osv... Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ISP= Internet Service Provider/Nettleverandør. Wollis. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei Jeg har når reinnstallert min pc. Jeg har lastet ned alt d jeg hadde av programmer osv. .... 7960929[/snapback] Har du installert den CDen som fulgte med hovedkortet ditt? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 hmmm.... hvordan ser den ut? jeg la bare inn alle de CDene som fulgte med maskinen jeg. trur det der sånne drivere til lyden og diverse... sorry ass... er helt ute av dette.. er min første reinnstallering! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hmmm.... hvordan ser den ut? jeg la bare inn alle de CDene som fulgte med maskinen jeg. trur det der sånne drivere til lyden og diverse... sorry ass... er helt ute av dette.. er min første reinnstallering! 7968481[/snapback] Den er rund og flat. Farve, skrift etc er avhengig av produsent av hovedkortet. Den vil normalt være merket med navnet på hovedkortets produsent. Har du sjekket at du har alle oppdatreingene til oprativsystemet ditt? Har du sjekket at du ikke er blitt smittet av virus, trojanere eller annen malware? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 du burde nok laste ned nye drivere til skjermkort, hovedkort og sånt fra nettet. de du har er nok ganske gamle og slappe i fisken. post hardwaren din dersom du er usikker på hvilkne drivere du trenger Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Vet du hvor jeg kan få tak i de driverne da? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Skjermkort: NVIDIA GeForce fx 5200 Prosessor: Intel® Pentium ® 4 CPU 3.00 GHZ Hva det dette du mente? Evnt hva annet? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 skjermkortet er forceware drivere på nvidia.com trenger ikke vite cpu, men hovedkort kan være viktig. bruk f.eks. cpu-z til å idenfisere hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 hmm , ja okei.. jeg skal gå inn der! vet du/noen om det er noe annet jeg kan gjøre?? pingen min på CS for eksempel er jævli ujevn. den varierer hele tiden. har dette noe med nettverket å gjøre? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 mulig, men tviler. med mindre du spiller på dårlige servere da. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Forstår med rett og slett ikke på dette! Ufattelig at en formatering skulle skape så mye problemer! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hvis du har direktetilkoblet til nett uten router og går online uten brannmuren i XP påskrudd så kan det hende du har fått virus, på sårbare maskiner tar det maks bare noen minutter før en eller annen orm har greid og innstallere seg. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg ville kanskje få gjort om emnetittel litt... nettverket er most! da tenkte jeg at du hadde kjørt bile over switchen din eller noe... Men til saken.. innstaler chippsett driverene før nye nettverksdrivere Du kan også teste med å sette inn ett nettverkskort i maskinen Du kan prøve mot en annen pc i nettverket se om det gjør samme utslag! Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Hmmm, ja jeg skal prøve å finne ut av det du sa. må få nokken som forstår det språket til å se på d! men jeg har nå tenkt å få en kar til å reinnstallere pcen min skikkelig, en som har masse peiling! og da skal jeg se om det er nettverket eller evnt dataen det er noe galt med! synses det er ufattelig rart at alt dette skjedde etter en formatering!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå