Kontorstol Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg savner en liste som viser alle filene jeg har lastet opp, og som gir meg mulighet til å se de og slette de Da slipper jeg å bla igjennom 1million milliard poster for å slette noen bilder slik at jeg får litt mer plass Er dette mulig? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Akkurat! Nå er det ikke ofte jeg benytter meg av opplastingsfunksjonen her på forumet, men jeg ser absolutt at dette hadde vært en fin løsning, og kanskje spesielt for de som benytter seg av dette ofte. Støttes fullt ut. Endret 16. februar 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Akkurat! Nå er det ikke ofte jeg benytter meg av opplastingsfunksjonen her på forumet, men jeg ser absolutt at dette hadde vært en fin løsning, og kanskje spesielt for de som benytter seg av dette ofte. Støttes fullt ut. 7960769[/snapback] Og det kunne i det miste være mulig å slette filene fra "Siste opplastede filer", men neida Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kontrollpanel -> Administrér dine vedlegg ? Er dette hva du etterlyser? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det var som bare svingende. Aldri lagt merke til den. Takk for veiledning, Johndoe. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Kontrollpanel -> Administrér dine vedlegg ? Er dette hva du etterlyser? 7960808[/snapback] Det der har jeg aldri lagt merke til før, jeh kan vedde på at du satt det opp nå nettop! Steng tråden... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg