Fanta4free Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) skal kanskje kjøpe et program(skape program so kan lage noe) eller noe til pcen men vet ikke hvem. har satt noen punkter unner som det mågå under. håper jeg får noen svar. jeg vill bare finne på noe som jeg kan ha nytte av på pcen og sånn, noe 3d greier eller noe til bakrunder osv. gjerne skriv hva slags type program det er og, også vill jeg ha pris. så til punktene: 1: under 1500 kr 2: ikke for vansklig 3 gode toturials på nett 4: noe jeg kan ha nytte av på pcen 5: kan vere gratis og 6: noe dere kan fortelle litt om håper på noen svar ------------Marius------------ har adobe photo men skjønner ikke mye av det enda har pinacle har unlead photo 12 Endret 16. februar 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Du kan jo leke deg i Google Sketchup. Det er gratis. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Du kan jo leke deg i Google Sketchup. Det er gratis. 7961421[/snapback] Hva brukes det til? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 http://sketchup.google.com/ Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 det vill jeg ikke bruke for det har jeg prøvd og det likte jeg ikke Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Sidan du har Photoshop kan du jo prøve å lære deg det. Start med videoane du finn på http://www.haraldbjellvag.com/photoshop.html, følg med på Photoshop TV (tutorials, tips og diverse anna PS-relatert; ny episode kvar mandag, eldre episodar må ein betale for), og sjå eventuelt på nokon av dei andre tutorialsidene du finn lista opp i Photoshoptråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå