Litraphy Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Glad jeg rakk å være med på innspillingen av en episode i fjor. Morsomt å ha slått av en liten prat med alle skuespillerne før serien slutter. Skulle bare så gjerne ønske at jeg fikk oppleve det samme med Seinfeld. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Så tøft! Var du statist da eller? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det er litt leit ja. Kongen av queens er en veldig bra serie Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 The King of Queens var i mine øyne en serie som var litt over gjennomsnittet, ikke mer. Kommer ikke til å savne den noe særlig. Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Så dumt da. Kongen av Queens er morsom syns jeg, med mange gode poeng hehe Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ja,en trist dag, men er sikkert glemt 2 uker etterpå sånn som alle de andre TV-seriene som går av lufta. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har fått øynene opp for denne serien i det siste, og det er synd om den må tas av lufta. Håper likevell de klarer å runde av med stil, klarer de det blir serien stående som en av de beste komiseriene noensinne. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Kongen av Queens er desidert en av de bedre komiseriene fra USA. Det er kanskje like så bra at de slutter etter 9 sesonger. Må ikke melke kua for mye. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) De gikk nok bare lei etter 9 år Men den får nok en verdig avslutning hvertfall, håper vi, isteden for å bli brutalt kansellert. 7961117[/snapback] Jepp - håper det blir en 'ordentlig' slutt og ikke som med f.eks. 'Våre verste år' der det ikke var avklart at serien skulle legges ned før siste program for sesongen var innspilt. Flere av skuespillerne, deriblant Ed O'Neill (Al Bundy) har i flere intervjuer har vært rimelig bitre over at produksjonsselskapet etter 262 episoder (!) ga så f at de ikke engang gadd å røre sammen en avslutningsepisode. Synd og skam synes jeg Alt i alt er det vel kanskje greit at Kongen av Queens gir seg før ting blir altfor utbrukt. Bedre å gi seg i nogenlunde bra form enn å bli kansellert på grunn av dårlige seertall. Endret 20. februar 2007 av Nonsens Lenke til kommentar
Brainstorm Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Uff, nå ble jeg deppa. En av mine faste serier som forsvinner nå Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Kongen av Queens var en av de morsomste seriene de siste årene. Veldig synd at den ikke skal fortsette. Men da kan jeg hvertfall huske serien som noe bra, og ikke noe som bare ble dårligere og dårligere mot slutten. Savnet kommer nok til å bli der, men ikke så ille som det var da Seinfeld gikk av lufta ... rest in peace! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 nei !! yndlings serien min jo ! Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Kommer virkelig til å savne denne serien. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Humm... Har ikke noe spesielt forhold til denne serien, men trist er det nok. Har så mange serier å følge med på for tiden. Ser detå tv en gang i blandt Endret 21. februar 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det var da trist! Er det noe jeg kan se i reprise så er det Dog & Co, samt Seinfeldt.. Elsker de 2 seriene Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Noooooo! Hvorfor? HVORFOR? Jeg gråter inni meg, denne serien har vært høydepunktet for meg på TV på lang lang tid. Kevin James er jo bare en genial mann! Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Dette liker jeg ikke , det er min absolutte favoritt tv-serie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå