Cookie1 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 jeg er på jakt etter en god og gratis brannmur. Noen som har noen anbefalninger å komme med? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Noen venner av meg anbefaler vertfall Zonealarm. Men har ikke prøvd den selv. Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 kanskje du får svar her Lenke til kommentar
kimarvega Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 jeg er på jakt etter en god og gratis brannmur. Noen som har noen anbefalninger å komme med? 7960513[/snapback] zonealarm, comodo og outpost er greie , men den nye leak test vinneren fra pctools er både tett gratis og tar kun 5mb ram ! last ned gratis på http://www.pctools.com/firewall/ denne bare må du prøve. Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) jeg er på jakt etter en god og gratis brannmur. Noen som har noen anbefalninger å komme med? 7960513[/snapback] zonealarm, comodo og outpost er greie , men den nye leak test vinneren fra pctools er både tett gratis og tar kun 5mb ram ! last ned gratis på http://www.pctools.com/firewall/ denne bare må du prøve. 7977171[/snapback] når jeg instalerte pctools på maskinen kom det opp en melding om at den kanskje ikke passet med windows XP valgta da stop instalasjon, men den gjorde seg ferdig alikavell når jeg da tok en omstart kommer jeg helt til jeg skal skrive inn passord, så kommer det opp en blå skjærm hvor det står en melding, men jeg rekker ikke lese den. den er der bare i 1 sekund så restarter den seg igjen sånn går det rundt å rundt hva skal jeg gjøre?? EDIT: fikk fiksa problemet, men pass på hvis du har XP og laster ned denne! Endret 20. februar 2007 av FDviking Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Platforms: Windows XP, 2000 and 2003 server Den skal da virke med XP Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Platforms: Windows XP, 2000 and 2003 server Den skal da virke med XP 7983723[/snapback] vel, mens den hold på å instalere fikk jeg opp en melding om at den ikke passet med oprativsystemet og kunne derfor skape diverse problemer på maskinen... så vært å være forsiktig! Endret 20. februar 2007 av FDviking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå