Gå til innhold

Ny og tynnere PS3 på vei! (Rykte)

XtaZ

Anbefalte innlegg

Ja det er jo lov å håpe for de som hater det nåværende PS3 designet. Regnet nesten med det egentlig siden både PS1 og PS2 fikk kraftig overhaling selv om det tok sin tid. Selv om dette bare er et tidlig rykte så kommer det nok en finere PS3 med tiden ;)

LINK

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo bare og ta en titt på bildet i den artikkelen for å forstå dette er bullshit lang veg. Jeg mener, hvis noen klarer og la seg overbevise av så utrolig dårlig photoshop arbeid, blir jeg litt skremt. Men det er jo Gizmodo, artikler derifra tar man med en stor klype salt!

Lenke til kommentar
Det er jo bare og ta en titt på bildet i den artikkelen for å forstå dette er bullshit lang veg. Jeg mener, hvis noen klarer og la seg overbevise av så utrolig dårlig photoshop arbeid, blir jeg litt skremt. Men det er jo Gizmodo, artikler derifra tar man med en stor klype salt!

7960644[/snapback]

Nå var det nok ikke meningen å få folk til å tro at det bildet er beviset på en ny slim PlayStation heller da. De trengte nok bare et mock up bilde til teksten ;)

Lenke til kommentar

7960644[/snapback]

Nå var det nok ikke meningen å få folk til å tro at det bildet er beviset på en ny slim PlayStation heller da. De trengte nok bare et mock up bilde til teksten ;)

7960672[/snapback]

Det er nå så, det bør jo de fleste forstå. Men jeg forstår ikke hvordan det går ann å putte inn et slikt bilde i en slik artikkel. Det er jo egentlig bare teit. Det hadde virket mye mer seriøst med et vanlig ps3 bilde

Lenke til kommentar

Det er nå alikevel sikkert sannsynlig at vi engang i fremtiden får se det, men det blir nok en god del år til. Etter vekten på maskinen å dømme, så er det ikke mye unødvendig tomrom der sånn som den er bygget i dag i hvertfall.

Den føles i det store og hele temmelig kompakt og tung.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Det er nå alikevel sikkert sannsynlig at vi engang i fremtiden får se det, men det blir nok en god del år til. Etter vekten på maskinen å dømme, så er det ikke mye unødvendig tomrom der sånn som den er bygget i dag i hvertfall.

Den føles i det store og hele temmelig kompakt og tung.

7960794[/snapback]

Hvis de lager ekstern strømforsyning så blir det nok fort lett å gjøre den mindre ;)

Men den kommer nok ikke om et par år uansett.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...