Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Forumtreff i Grenland? (UTSATT pga få påmeldte)

L4r5

Hvor skal treffet være?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet være?

• - Langesund
      11
    • - Skien
      14
    • - Porsgrunn
      20
    • - Larvik? (egentlig ikke grenland og da blir det ikke nach hos meg)
      7
    • Liek who gives a shit...let's vote!
      100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på å kjøre fra Hamar, men hva er planen for kvelden egentlig? Synes jeg leste noe om alkohol og nachspiel, og da er det jo kjedelig å være avhengig av bil...

nachpiel -> sovne på sofa -> sove til en våkner -> kanskje spise litt -> se Langesund @ vinter -> Kjøre bil hjem.

;)

edit: når jeg tenker meg om har jeg aldri vært i langesund om vinteren. kun Larvik, Helgeroa og Arøya....

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Jeg lurer på å kjøre fra Hamar, men hva er planen for kvelden egentlig? Synes jeg leste noe om alkohol og nachspiel, og da er det jo kjedelig å være avhengig av bil...

8048828[/snapback]

Det er foreløpig ikke lagt noe særlig planer for kvelden. Vi har ikke avgjort hvor det skal bli holdt enda. Venter på flere bekreftede påmeldte først tenkte jeg. Uansett så hadde jeg tenkt å ha litt nach ute hos meg etterpå for de som ønsker det...
Lenke til kommentar
Det er foreløpig ikke lagt noe særlig planer for kvelden. Vi har ikke avgjort hvor det skal bli holdt enda. Venter på flere bekreftede påmeldte først tenkte jeg. Uansett så hadde jeg tenkt å ha litt nach ute hos meg etterpå for de som ønsker det...

8048871[/snapback]

ilopostinos plan hørtes bra ut, og dessuten er den jo velprøvd. Har du en sofa til overs, og er det flere som har tenkt å krasje der til dagen etter?
Lenke til kommentar
Jeg har muligens plass til 1stk forumbabe :wee:

for oss andre finnes muligheten for en hawt babe fra Langesund.

8049128[/snapback]

finnes det?

Hvis jeg drar har jeg plass i bilen igjen oppover, og ifølge gulesider må jeg kjøre "innom"  Oslo, så da har jeg vel plass. Men er over tre timers tur fra Hamar da, så jeg lurer på om det blir litt langt. Drit at jeg er i London under Oslo-treffet.  :hrm:

8049153[/snapback]

da vil jeg gjerne sitte på om det går greit :)

Lenke til kommentar
Hvis jeg drar har jeg plass i bilen igjen oppover, og ifølge gulesider må jeg kjøre "innom"  Oslo, så da har jeg vel plass. Men er over tre timers tur fra Hamar da, så jeg lurer på om det blir litt langt.

det er aldri for langt for å treffe folk fra hw.no.

:roll:

edit:

da vil jeg gjerne sitte  på om det går greit  :)

jeg også.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...