zyrex Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Riktig riktig.. Måtte bare forsikre meg veit du Ja, det var merkelig.. Må være kvaliteten da. Fram med aluminiumsfolia! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Anlegget er oppe og går nå, med Y-ledd på forsterker foreløpig, og det fungerer fint, så det er tydeligvis noe med enten kabel eller utgang på spiller. Spilte overraskende bra (og med det mener jeg rånebra, som i høyt. ) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 "Jeg liker bare ting hvis de er rooosa!" ... men bortsett fra fargen er Compacten sexy Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Bleik og rød, minner litt om nordlenning hudfargen min faktisk! Få ut noen bilder da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Da var sommeren kommet til bilen òg, faktisk. Felgene begynner vel å bli oppbrukt nå, men jeg synes de kler E36. ^^ (Ja, det mangler senterkopp foran, og det kommer ganske enkelt av min egen latskap. La om i går kveld, og har ikke satt på to av koppene ennå) Endret 17. april 2007 av fredrik Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Da var sommeren kommet til bilen òg, faktisk. Felgene begynner vel å bli oppbrukt nå, men jeg synes de kler E36. ^^ (Ja, det mangler senterkopp foran, og det kommer ganske enkelt av min egen latskap. La om i går kveld, og har ikke satt på to av koppene ennå) 8404369[/snapback] Personlig syns jeg de felgene ser langt bedre ut uten senterkopp. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Ser ikke så halvgærne ut uten senterkoppene, egentlig. Får vurdere litt om jeg vil ha de på eller av. ^^ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Pen bil og pene felger! Har personlig troa på senterkommer fremme også, dersom det ikke blir for mye jobb.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Du vil ha senterkopper? Før tjalla skrev innlegget var de montert, så. Vet ikke hvor mye stress det er å få de av, jeg, men virker jo som om man må av med felgen. Akkurat det er ikke aktuelt med det første. Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 sikker på det ikke bare er å å klipse dem på? har det på mine, men jeg mangler 1 også da hvor kan man få kjøpt slike? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 De er til å klipse på, men da sitter de jo også hele veien rundt. Derfor det aner meg at for å få dem av igjen må hele felgen av. Du får kjøpt senterkoppene der du kjøper felger, bare du vet diameteren på senter. Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) med meg var det bare å bruke et flatt skrujern og lirke dem ut igjen. EDIT* for å ikke villede deg, så vil jeg bare si det at jeg har gjort dette på mine egne, sånn i tilfelle det ikke funker hos deg. jeg gjorde det og da gikk det helt fint. Endret 21. april 2007 av maZe- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Alright. Kool, skal teste det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hvorfor i helsike skal du ta av senterkoppene? Selvfølgelig skal de være på. Skulle kanskje vært en VW logo isteden, men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå