karltore Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har planer om å kjøpe en brukt passat fra en møller-forhandler, er det noen som har peiling på ca hvor lang tid det tar fra jeg kjøper til jeg får bilen? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har planer om å kjøpe en brukt passat fra en møller-forhandler, er det noen som har peiling på ca hvor lang tid det tar fra jeg kjøper til jeg får bilen? 7960210[/snapback] Ikke for å vere frekk, men om du har planer om å kjøpe en bruktbil, så burde det vel ikke være det store problemet å plukke opp telefonen og ringe de. Du har jo tross alt planer om en handel. Kontakt med selger kan da vere ein grei plass å begynne, eller? Lenke til kommentar
karltore Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 joda...men tror ikke de tar telefonen sent fredag kveld liksom...satt bare og lurte litt... Lenke til kommentar
thamule Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Oi faen det er fredag i dag ja... Da trekker jeg tilbake det litt småfrekke svaret mitt... Håper for din skyld at der er noen andre der ute med litt mer konstruktivt å komme med enn meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå