josteinhs Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Hei Har et lite problem. Jeg har en relativt ny maskin jeg bygde selv, inkludert en ny DVD-brenner. Nå har jeg tenkt å gå over til Vista, og vil formatere harddisken, men vil ta vare på en del filer. Problemet er at det virker som om DVD-brenneren kun brenner DVD-filmer og image, men at du kan ikke lage en ny data-DVD. Har også prøvd med "Windows Easy Transfer", men det virker som om den kun finner ut at jeg har CD-brenner. DVD-brenneprogrammet jeg bruker er "CyberLink". Har også prøvd med et jeg lastet ned; "Deep Burner." DVD-brenneren heter "Sony DVD-brenner AWG170AB2 IDE OEM Black DVD+R/+RW/DVD-R/-RW/RAM(Dual Layer)" i følge kviteringen. Utenpå DVD-brenneren står det: DVD multi recorder, DVD-ReWritable High Speed og Compact Disc ReWritable Ultra Speed Dersom noen har noen ide om hvorfor jeg ikke kan lage en data-DVD og hvordan jeg eventuelt kan få det til, hadde jeg blitt svært takknemlig Endret 16. februar 2007 av josteinhs Lenke til kommentar
kmskaden Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kan være at brenneren din bare støtter dvd+r og ikke dvd-r, eller omvendt. Lenke til kommentar
josteinhs Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Kan være at brenneren din bare støtter dvd+r og ikke dvd-r, eller omvendt. 7960235[/snapback] Fant nettopp kviteringen og redigerte den forige meldingen. Der står det DVD+R/+RW/DVD-R/-RW/RAM Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Prøv å oppdater firmwaren hvis det er mulig. Du finner den sikkert på sony sin hjemmeside. Men vær helt sikker på at du laster ned riktig firmware da Lenke til kommentar
josteinhs Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Prøv å oppdater firmwaren hvis det er mulig. Du finner den sikkert på sony sin hjemmeside. Men vær helt sikker på at du laster ned riktig firmware da 7960425[/snapback] Fant firmware, men den går kun an å åpne i en browser eller som notepad. Kommer da bare opp masse skrift og tall. Men lastet ned trial versjonen til Nero, der funket det av en eller annen merkelig grunn. Det skal jo gå på de to andre programmene jeg har brukt også. Men uansett, nå er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå