^Art^Johansen Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 For meldingen irql not less or equal. hva gjør jeg. Lenke til kommentar
abene Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 10:55, skrev ^Art^Johansen:For meldingen irql not less or equal. hva gjør jeg. For lite info. Et søk i google.com forteller at dette er sannsynlgvis hardwarefeil, dvs du kan prøve å oppdatere drivere. En god ide er først å oppdate Windows og hvis ikke det hjelper, oppdater drivere, en etter en. En annen mulighet er IRQ-konflikt. Mao mulighetene er mange. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 ja. Litt flere symptomer hadde vert flott! Antar at du bruker Win Me og du har satt inn et nytt pci/isa kort. Det du kan prøve er å sette kortet inn i et annet spor. Eventuelt bytte om på kortene. Eller du kan gå inn på kontroll panel og sette nye irq adresser på kortenen. Good luck! MVH Øyvind Lenke til kommentar
^Art^Johansen Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 bruker os w2k har samme irq adresse på netverkskort isdn kort og skjermkort. men hvordan bytter jeg irq, uten å ta ut kortet for å sette det inn igjen?? Lenke til kommentar
^Art^Johansen Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 nope har ikke overklokket. er det noen som vet hvordan jeg bytter irq i fra windows, jeg er lat å gidder ikke ta ut korta for å sette dem inn igjen, :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå