Vinojan Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Emne titlen sier vel det meste. Jeg har prøvd og se etter opptadering men den finne ikke noe språk.. jeg vil ha engelsk visnings språk på vista home... hva skal jeg gjøre for å få engelsk.. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Emne titlen sier vel det meste. Jeg har prøvd og se etter opptadering men den finne ikke noe språk.. jeg vil ha engelsk visnings språk på vista home... hva skal jeg gjøre for å få engelsk.. 7960140[/snapback] Kjøpe det på engelsk. Eller installere linux, for å si det med Mads EDIT: Avisstripa vet du Endret 16. februar 2007 av ze5400 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Iinstallere linux hjelper sikkert veldig for å få engelsk språk på Vista Home Jeg tror ikke alle Vsta versjoner har muligheten for å velge språk. Jeg har engelsk Vista Ultimate, og har lagt inn norsk siden endel familiemedlemmer (=kona) foretrekker det. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det er kun Vista Ultimate som har denne muligheten. Men om du får tak i Vista Home på engelsk, skal din aktiviserings kode funke der. Men nå vet jeg jo ikke om du har OEM, Oppgradering eller fullversjon da. Har du OEM vet jeg ikke hvor lurt det er å installere og avinstallere så ofte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå