sull Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) trekk inn pusten så langt du kan, hold pusten, drikk 3 eller flere slurker vann, rap, og hikken er vekk Endret 19. februar 2007 av sull Lenke til kommentar
graceland Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Serriøst- dette funker hver gang! Stå med hue pekende nedover mot knæra dine, drikk et halvt glass vann og VOILA! bortevekk hikken. (noen vil erfare å få vann i nesa når de gjør dette, men øvelse gjør mester) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Spis en spiseskje med bringebær. Det funker alltid! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 trekk inn pusten så langt du kan, hold pusten, drikk 3 eller flere slurker vann, rap, og hikken er vekk 7974928[/snapback] ser ut som dette funket , jeg har hikke nå . byttet ut vann med øl riktig nok Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Som nevnt ovenfor: Svelg nedpå en teskje bringebærsyltetøy. Vet ikke hvorfor, men det funker som bare det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Halde pusten har funka for meg i 100% av tilfella. Ser du nokon som hikkar, sei dei får 20 kroner om dei hikkar ein gang til. Har prøvd dette 2-3 ganger, funka knall. Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 hold pusten lenge sammtidig som du klemmer hardt rundt det ene håndleddet. funker for meg Lenke til kommentar
griped Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 faen for nen dumme svar!! holde hard rundt det ene håndleddet HAHA nei hver gang jeg for hikke så bestemmer jeg meg for å slutte og da strammer jeg på en måte brystmusklene eller de muslkene rundt lungene og puster inn veldig bestemt og vips, hikken er borte! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vann, evt litt eddik hjelper. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei, jeg har aldri hatt problemer med hikke pga mitt trix funker alltid Ta drikker(helst vann) i ett glass(ganske mye) Ta MYE inn i munnen og svelg så mye du klarer og mer på en gang. det skl være så mye at du må streve for og få ned alt asså.. håld deg nær en vask de første gangene, kan gå litt galt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Spis/drikk tykk væske. Yoghurt osv. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 JAAA, fikk det av en gammel mann en gang jeg var på tur:S drikk et glass vann MENS du holder deg for nesen, DET virker alltid på meg Hm, testa ditt råd etter å ha hikka i et par timer nå. Og det funka. Foreløpig Nesten så jeg blir religiøs, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå