Insomniatic Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er så veldig irriterende med hikke så har noen noe godt råd? Håper på raske svar. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er så veldig irriterende med hikke så har noen noe godt råd? Håper på raske svar. 7960038[/snapback] JAAA, fikk det av en gammel mann en gang jeg var på tur:S drikk et glass vann MENS du holder deg for nesen, DET virker ALTID på meg Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Noe som alltid har hjulpet meg: Hold pusten så lenge du klarer, og da snakker vi til du er blå i trynet. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Denne funker bestandig for meg: 1: Hold pusten 2: Svelg tre ganger * 3: Smil og si, "nå er hikken borte" *Forutsetning at du ikke trekker pust inn eller ut noen ganger, svelger mens du holder pusten Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Noe som alltid har hjulpet meg: Hold pusten så lenge du klarer, og da snakker vi til du er blå i trynet. 7960423[/snapback] Dette har alltid hjulpet meg også. Du bør i hvert fall holde pusten så lenge at du ikke klarer det stort lengre. Altfor mange som forsøker dette holder pusten i altfor kort tid, og da kan du like gjerne la være. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Jeg opplever ofte hikke, selv. Det eneste jeg da gjør er å fylle et glass helt fullt med vann, for så å drikke uten stans, helt til glasset er tomt. Da kan jeg (nesten) garanterte at du ikke hikker igjen på en stund. Trenger ikke være så stort glass heller. Veldig effektiv metode. Endret 16. februar 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hold igjen pusten, og svelg tre ganger mens du holder igjen pusten. Borte vekk. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har noen her virkelig fått stoppet hikke på en effektiv måte, ved å holde pusten? Aldri fungert for meg. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Selvsagt har vi som foreslår det, fått stoppet hikken ved å holde pusten.. Det er bare snakk om å holde pusten lenge nok Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har fungert for meg å holde pusten til jeg blir blå. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Drikk et glass vann fra den kanten som er lengst fra deg. Hikket en stund, og søkte på nett og fant den, prøvde en del, men den funket for meg. Best av de 6-7 metodene jeg prøvde... Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) anal massasje kan nok fikse det. http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=133462 Endret 17. februar 2007 av Deosl Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hold pusten. drikk vann eller bli skremt. Du kan også få noen til å si: "Hæ?! Hikk, da! Hikk!", av en eller annen merkelig grunn funker det noen ganger. Har også hørt om folk som mister hikken ved å spise en teskje rent sukker. Lenke til kommentar
tonelone Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Stå på hodet og hold pusten, pleier å funke Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Svelg 7 ganger uten å hikke.. Det fungerer alltid for meg Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det som har blitt rikset mitt i det siste er å prøve å hikke. Hvis du begynner å få hikke, tenk på at du må fortsette! Da forsvinner den ihvertfall til meg. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 En som har blitt kvitt hikken min hver gang etter maks 2 hikk de siste 5 årene er denne: Når du hikker, kobler du ut all tankegang, og så tenker du til deg selv: "Jeg har fått hikke" på en måte hvor du faktisk innser at du har fått hikke. Woops, hikken er borte! Feiler aldri for meg! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 For meg hjelper det å holde pusten, eventuelt drikke mye vann. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Funker hvis noen sier at jeg får en tier hvis jeg hikker en gang til. Da stopper det bestandig. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Holder en knapp på analmassasje jeg, høres meget lovende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå