symbol Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei.. Jeg har jo funnet ut nå.... med kjøp av D80 kit, + ekstra linse, blits og solfilter, at.. hmmm.. hadde jo vært praktisk å ha en ryggsekk å ha det i når man er på tur.. Jeg har jo sett en haug med diskusjoner om hva som er anbefalt osv.. i diskusjonslenker her... Men alt er jo basert på kjøp over nett... Nå liker jeg å seg ting i virkeligheten før jeg bestiller på nett da.. Så spørsmålet er; Hva eller hvilken butikk i Oslo/Lillestrøm området har et lite utvalg av slike fotosekker inne, som man kan ta og føle litt på... Er litt opptatt av at ting skal være komfortabelt og praktisk før jeg beslutter å kjøpe, og per nå har jeg aldri "tatt" i en fotoryggsekk.. Så butikktips? :-) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 FotoVideo har slike inne i butikken sin. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Japan Photo har vel en del LowePro i butikkene sine. De har flere butikker i Oslo og en i Strømmen. Clas Olson har vel også litt utvalg. Samme med Fotohuset. Endret 17. februar 2007 av Wildbill Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Crumpler har jo åpnet egen butikk i Oslo nå. Lenke til kommentar
TomSchr Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Fotohuset på KarlJohan har også 1/2 pris på noen LowePro fotobager. Sikkert verd å ta ett besøk dit. TomS Lenke til kommentar
symbol Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Takker for svar :-) Skal ta meg en tur ned på karl johan og sjekke. Ellers blir det vel en tur til strømmen, som er i nabolaget mitt. Fotobutikken på Triaden var ikke noe særlig på ryggsekker da.. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Takker for svar :-) Skal ta meg en tur ned på karl johan og sjekke. Ellers blir det vel en tur til strømmen, som er i nabolaget mitt. Fotobutikken på Triaden var ikke noe særlig på ryggsekker da.. 7975699[/snapback] Et tips jeg aldri blir lei av å gjenta: Kata R-103. Tror de har den på FotoVideo. Og er du først i Karl Johan så er ikke veien lang til Møllergaten hvor FotoVideo er Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå