ext2k Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Heisann Jeg får bluescreen nesten hver gang når jeg starter pcen, av og til får jeg logget på. Problemet oppsto etter at jeg flyttet pcen på lan. Jeg får heller ikke til å starte BF2, men CS fungerer. Jeg har ingen anelse av hva som kan ha forutsaket problemet, men jeg har en liten misstanke om at det er windos update som gjorde det(mener å huske at windows updatet seg før jeg koblet fra pcen). Derfor spør jeg dere om hjelp. Tok bildet av bluescreenen med mobilen, derfor litt dårlig kvalitet(fant også en skrivefeil i den) Bilde av bluescreenen Mvh ext Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Prøv å google bridge.sys .. så kan du sikker lese hva du bør gjøre. Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 ser ut til at det er nettverkskortet ditt som kødder med deg. Lenke til kommentar
ext2k Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Jeg gikk innpå nettverksinstillinger nå og oppdaget noe som jeg tror er nytt På "lokaltilkobling 2" er det et kruss.... Bilde Mvh ext Edit: Har googla litt, fant noe men forstår ikke noe av det jeg fant Hadde vert fint om noen visste hva som må gjøres, eller google litt og sitt om de fant noe... asdag.bmp Endret 16. februar 2007 av ext2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå