Rambo116 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Har du musikk på øret hele tia på dagen?? jeg bare lurer på det for jeg ser mange som bruker det der jeg bor... Bruker du det? Bruker du mange batterier?? Hører selv på musikk mye av dagen.... Mvh Rambo116 Endret 18. februar 2007 av Rambo116 Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Bruker ipod, så jeg bruker ikke mange batterier Bruker det når jeg har bruk for det, altså når jeg skal en plass og jeg må gå f.eks.. og på skolen Er jeg hjemme så er det ikke i bruk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 BATTERIER!? Jeg lader opp mp3 spillerne mine.. Men stort sett hører jeg på musikk ja. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Oppladbare batterier er tingen. Det går en del med, men mp3 spilleren min bruker ikke så mye batteri at det gjør noe. jeg brukte den mer før, men nå er den skikkelig treig og herpa, så det blir ikke så mye. Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 jaja glemte å skrive: vis du ikke lader opp da... Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har headsettet på øra stort sett hele skoledagen. Når jeg kommer hjem går de av Bruker oppladbare batterier! Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hører på mp3 når eg går til skulen og trening.. Han er oppladbar.. Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 oppladbar er vell det beste...? Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 oppladbar er vell det beste...? 7959317[/snapback] nå tuller du vel, neida oppladbar er nok det beste ja. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hm, musikk på skolen, musikk når jeg sitter på pc'en musikk når jeg jibber, musikk når jeg øvelseskjører, musikk når jeg er med venner og musikk når jeg gamer. Musikk konstant! Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Bare når jeg sitter på pcen. Og som han sier over her, kjører stort sett med musikk på når jeg jibber. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Når jeg er hjemme (altså ikke på universitetet eller butikken) går jeg rundt med trådløse hodetelefoner. Når jeg trener eller er på by'n/på vors spilles det musikk der jeg er. Den tida jeg sover og/eller sitter på universitetet er nok omtrent de eneste gangene jeg forholder meg rolig uten musikk. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 stort sett musikk ja men ikke på skolen. der prøver man å være litt sosial Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hører sikkert 4-5 timer om dagen på mp3-spilleren, i tillegg til å høre på anlegget hjemme og på jobb. Så ja, stort sett hele dagen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 iPod'en går konstant når jeg er på skolen, når jeg her heime er det stort sett windowsbasert musikk Lenke til kommentar
Guff Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) iPod til, på og fra skolen, iTunes hjemme forran pc'n, iPod på trening, iPod på sats, iPod før jeg legger meg og iPod mens jeg sover.. Vel, bare hvis jeg glemmer skru den av før jeg kubber da. Sånn kan det gå når vi har band som Soilwork , In Flames og Tupac Noen andre som skal på konserten i Bergen? Endret 16. februar 2007 av Guff Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jai bruker den music på øren hele dan, jai.. Preposisjonsfeil er vakre. Jeg bruker ofte musikk til og fra skolen og i friminuttene, men ikke hver dag. Når jeg sitter med laptop i stua, pleier jeg også å ha musikken i øret fremfor å forstyrre Dagsrevyen med Rammstein og ABBA. Bussturer, togturer og alt annet slikt, gjøres selvfølgelig med musikk på. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hørte masse på iPoden min intil den ble ødelagt, så har bare mobilen med musikk nå :S Hjemme står anlegget på konstant fra jeg kommer hjem til jeg går og legger meg (står på selv om jeg ikke er tilstede Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg hører på musikk i bilen og foran dataen. Og jeg bruker øreplugger når jeg sykler eller går. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 -Hører på musikk når jeg går til og fra skolen. (30min) -på skolen (2 timer) -Trening (1 timer) -Før jeg skal sove (20 min) Ipod Lade opp -> Ny dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå