Olsenhower Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Så steinen bruker med andre ord ikke mangfoldige år på å nå bunnen. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Så steinen bruker med andre ord ikke mangfoldige år på å nå bunnen. 7975936[/snapback] Faen heller. Tydeligvis et typisk eksempel på bullshit-fakta som kastes ut og spres fra person til person. Moral: Tro aldri på noe du hører. Sjekk alltid kilder. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Den bemannede Ubåten/Kula som ble sendt til bunns brukte ca 9 timer, om ikke jeg tar feil på å komme seg til bunn. Jeg har sett dokumentaren om turen, og når de kom til rundt 6000m eller noe slo det en sprekk i det ene vinduet, og de vurderte å avlyse og dra opp igjen. Men de gjorde ikke det, og kula holdt, og de fikk en del film fra bunnen. Og det var en del spennende dyrearter der nede. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Den bemannede Ubåten/Kula som ble sendt til bunns brukte ca 9 timer, om ikke jeg tar feil på å komme seg til bunn. Jeg har sett dokumentaren om turen, og når de kom til rundt 6000m eller noe slo det en sprekk i det ene vinduet, og de vurderte å avlyse og dra opp igjen. Men de gjorde ikke det, og kula holdt, og de fikk en del film fra bunnen. Og det var en del spennende dyrearter der nede. 8125565[/snapback] da snakker vi baller. tror jeg hadde fått litt noia da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå