bfredrik Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har nå vært uten tlf i 3 uker. De svarer ikke på tlf og sjelden på mail. De anbefalte i forrige uke å bytte adapter og skulle sende dette. Fortsatt ikke fått, og purret opp i går. De lurte da på om jeg skulle ha nytt adapter... Har klaget og purret og klaget og purret i 3 uker, ikke noe skjer. Så TV2 Hjelper Deg i går og de er det firmaet som har fleste klager i Forbrukerrådet. HOLD DERE UNNA DISSE! Jeg har bestilt ny leverandør nå, det bør du også om du er kunde! Lenke til kommentar
Konge Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg er ikke helt enig med deg der når du "skriker så høgt" om at vi skal holde oss unna . Forståelig så er det desverre ikke så enkelt med support og noen er dårlige på akkurat dette . Det er desverre slik at elektronikk kan svikte og om ditt adapter er dødt så bør du selvfølgelig få tilgang på ett nytt innen rimelig tid . For mitt vedkommende har det ikke vert noen problemer annet enn de få ganger Telvoip har hatt behov for å gjøre justeringer på sitt utstyr som gjør at man mister kontakten og dermed er jeg en fornøyd kunde . Men som sagt så er det forskjell på folk på akkurat dette punktet . Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har ikke hatt spesielle problemer med Televoip. Adapteret fungerer fint og man kan ikke regne med all verdens support når man ringer for et minimalt beløp pr år. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg hadde Televoip en stund og var imponert over supporten der. Da jeg hadde problemer en gang, så kunne jeg gå inn på siden dems og bestille online hjelp. Fikk bestilt time på valgt klokkeslett neste dag og da tok en av de på support og fjernstyrte PCen min og fikset mitt problem med en gang. Jeg ble imponert av den løsningen. Har ikke Televoip nå lenger, men det er pga. gått over til en total pakke med fiber. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Televoip er noe skikkelig dritt!! Jeg bestilte abonnement hos de i august i fjor. Da sto det at leveringstiden for telefoni var 2-3 uker, og 3-4 uker for adsl. Etter 3 uker hadde jeg ikke hørt noe fra dem, og ikke modtatt noe som helst! Jeg sendte mail og spurte om status.. men fikk aldri svar.. Etter 4 uker og 2 dager uten noe som helst fra dem, sendte jeg angrefristskjema og spurte om det var liv i dem der inne.. Eneste svar: Ja, vi lever vi. etter 2 nye uker fikk jeg en mail om oppkoblingsdatoen var ca 3 uker fram i tid. Da jeg ringte og sa at jeg hadde sendt angrerettskjemaet, fikk jeg bare beskjed om at det var for sent.. Når det endelig var oppkoblet, var det en elendig linje med flere daglige brudd.. Jeg klagde på mail, men det tok ca 3 uker for å få svar på hver mail. Svarene var bare: Har du riktige instillinger på ruteren? Ja, svarte jeg.. På neste mail, var det bare en kopi av instillingene.. Og samme spørsmål.. Det var håpløst å få hjelp, og linjen var håpløs De har heller ikke sagt opp det gamle abonementet, så jeg får regninger fra begge!! Til slutt skrev jeg et skriftlig klage og krevet kjøpet hevet! med 3 ukers frist! Fikk aldri svar.. Og nå skal det forrige selskapet kutte linja mi.. Televoip ble kjøpt opp av B2C, som er de største svindlerne i dette landet! Jeg betaler ikke en regning til fra dem! Anbefales ikke i det hele tatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå